Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود نوری شادکام گفت: مطالعات انجام شده نشان میدهد که فعالیت های مردمی از نظر ابتلا به کرونا به چهار بخش کم خطر، خطر متوسط، پر خطر و خطرناک تقسیم میشود.

به گفته وی غذا خوردن در رستوران های سربسته، شرکت در جشن تولد رفتن به کنسرت و حضور در مراسم های عروسی و عزاداری نیز در زمره اقدامات خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مطالعه مشخص شد فعالیت هایی مثل راه رفتن در یک خیابان شلوغ، رفتن به کتابخانه، نشستن در سالن انتظار مطب ها و مراکز درمانی در زمره اقدامات کم خطر است.

این کارشناس سلامت یادآور شد: همچنین رفتن به میهمانی، رفتن به مراکز خرید و حضور در مدرسه در زمره اقدامات با خطر متوسط می‌باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد عزاداری مراکز درمانی سلامت مدرسه تولد دانشگاه علوم پزشکی درمان سلامت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم و مورد پیگرد است

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند.   به گزارش ایسنا، سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای در خصوص حمایت از اسرائیل در فضای مجازی تاکید کرد: در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.   لازم به ذکر است طبق مواد 6، 7 و 8 قانون مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • متنی که پدر رضا داوودنژاد منتشر کرد
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • لاوروف در گفتگو با امیرعبداللهیان: اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک است
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم و مورد پیگرد است
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما