Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:18:58 GMT

نفت سفید در بورس انرژی عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۸۰۲

نفت سفید در بورس انرژی عرضه می شود

به گزارش افکارنیوز،

براساس پایگاه اطلاع رسانی شانا، رینگ داخلی بورس انرژی ، امروز (یکشنبه، ۲۲ تیرماه) شاهد عرضه کالا‌های میعانات گازی پالایش گاز ایلام و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

اخبار اقتصادی- روز شنبه (۲۱ تیرماه) کالا‌های آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت شیراز، بلندینگ نفتا، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۲ عمده پالایش نفت بندرعباس و سی‌اس‌او پالایش نفت شازند در رینگ داخلی و گازوئیل شرکت ملی نفت ایران، سبد پایه ۹۹۱ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سهام بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بورس عرضه می شود


در این روز بیش از ۳۶۹.۸۱۸ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲۴.۸۴۴ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس انرژی نفت بورس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفت بازار بورس بورس انرژی پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراینجدیدترین موج حملات موشکی روسیه به تاسیسات برق اوکراین، یک پایگاه ذخایر زیرزمینی گاز در روز یکشنبه، هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش انرژی پرس، شرکت انرژی دولتی «نفت گاز» اوکراین از حمله به پایگاه ذخایر گاز خبر داد اما افزود: در عرضه گاز به مصرف کنندگان، خللی وارد نشده است.

الکسی چرنیشوف، مدیرعامل «نفت گاز» گفت: تجهیزات آسیب دیده در این حمله، در دست تعمیر هستند. چرنیشوف در فیس بوک نوشت: این وضعیت، تاثیر مهمی بر فعالیت پایگاه ذخایر گاز نخواهد داشت زیرا گاز در اعماق زمین ذخیره می شود.

در این بین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اعلام کرد تلاشها برای بازگرداندن منابع برق در مناطق مختلف در حال انجام است و بیشترین دشواری در شهر خارکف است که دومین شهر بزرگ اوکراین است.

وزارت انرژی و توزیع کنندگان اوکراین اعلام کردند این کشور، واردات برق را افزایش داده و صادرات را پس از حملات اخیر روسیه که طی آن شرکت نیروی  DTEK ۵۰، حدود ۵۰ درصد از ظرفیت خود را از دست داد، متوقف کرده است.

ولودیمیر کودریتسکی، مدیر شرکت «اوکراِنرگو» که خطوط انتقال برق اوکراین را اداره می کند، گفت: موج اخیر حملات روسیه، حداقل ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه روز جمعه به تاسیسات تولید و انتقال اوکراین حمله کرد که باعث خاموشی گسترده در بسیاری از مناطق این کشور شد و تاسیسات انرژی در سه منطقه اوکراین هم بامداد یکشنبه، هدف حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله کرد
  • حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین
  • مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند متوقف شده است
  • حذف دومین بوکسور ایران از تورنمنت بین‌المللی باکو