Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاس‌نبی گفت: انفاق و نیکوکاری راهیست که تا نابودی کامل فقر و نیازمندی ادامه دارد و با هیچ دلیل و بهانه‌ای نمی‌توان از آن چشم پوشید. 

«بهرام موسی‌نسب» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به وضعیت حساس اقتصادی کشور، گفت: متاسفانه با تداوم و شدت گرفتن بحران کرونا و مشکلات فراوانی چون تحریم و سوء مدیریت برخی مسئولین که از سال‌های گذشته شاهد آن هستیم؛ فشار مضاعفی بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شده است و باید نیروهای انقلابی با شکل دادن حرکت‌های جهادی ادامه دار، حداقل فکری برای تأمین معیشت محرومان بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاس‌نبی شربیان از توابع شهرستان سراب با بیان یکی از اقدامات این مرکز در راستای انفاق و اطعام فقراء افزود: با بضاعت اندک بچه‌های مسجد و مساعدت خیرین گرامی حدود ۷۰ بسته حاوی اقلام ضروری خانوارها مانند برنج - روغن - مرغ - حبوبات و نظایر آن را به ارزش ۱۱ میلیون تومان تهیه و پس از بسته‌بندی بهداشتی در قالب مرحله چهارم رزمایش همدلی و کمک مومنانه به درب منازل افراد آسیب دیده از کرونا ارسال کردیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با عظیم شمردن حرکت تاریخی مردم در این رزمایش اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گرچه مشکلات و گلایه‌های فراوانی از عملکرد برخی دولت‌مردان وجود دارد؛ اما پیوند معنوی امام و امت، همچون دژی استوار پابرجاست و مانند برهه‌های حساس انقلاب این‌بار نیز سیل خروشانی از کمک‌های معیشتی را با یک اشاره مقام معظم رهبری، روانه سفره‌های خالی مستمندان کرده است.

 

موسی‌نسب با اظهار تأسف از عوج گیری آمار مبتلایان به کرونا در ماه اخیر، گفت: چنانچه حضرت آقا در آخرین سخنرانی شان نیز فرمودند، برخی افراد فکر می‌کنند این بیماری از بین رفته است و پیشگیری های مورد نیاز را رها کرده‌اند ولی با اندکی توجه به اخبار منتشر شده توسط وزارت بهداشت و درمان می‌توان به وخامت اوضاع پی‌برد و این مسأله بسیج دوباره گروه‌های جهادی از جمله کانون‌های مساجد را به خود می‌طلبد.

 

او در پایان مصاحبه با تاکید به ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اضافه کرد: با توجه به موارد ذکر شده  و اعلام رسمی اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی تصمیم داریم با تشکیل گشت‌های دو نفره در معابر پرتردد شربیان به افرادی که به هر دلیلی بدون ماسک در محل‌های پرجمعیت حاضر شده‌اند‌؛ خطرات جدی این بی‌توجهی را یادآور شده از تکرار آن جلوگیری کنیم.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه کمک به محرومان کمک به نیازمندان و فقرا کمک به نیازمندان کمک خیرین جمع آوری کمک های مردمی کمک کمک خیران کمک مردمی کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت دراین جشنواره از بین 30اثر 16اثربرای اجرا انتخاب شدند که ازبین آنها 2 اثر بعنوان برگزیده به جشنواره کشوری راه می‌یابند.
اکبر خدادادی  افزود: در این جشنواره 6اثررعروسکی 8اثرصحنه ای و 2اثر خیابانی بودند

 نقالی «کیومرث» از فاطمه رویا از بخش آزاد، نمایش‌های عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» به کارگردانی محبوبه نژادصادقی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان، «اصل رنگ دل‌هاست» به کارگردانی فائزه خسروی از کانون پرورش فکری شماره یک بردسیر، «قول بچه‌قورباغه» به کارگردانی فاطمه محمودی از کانون پرورش فکری شماره ۵ شهر کرمان و «حراج» به کارگردانی سعید قاسمی‌زاده راوری در نوبت صبح اولین روز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سالن باران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دیروز اجرا شد.
 نمایش‌های «خیلی شیک و مجلسی»، «معجون اخلاق»، «برف می‌بارد» و «سیاه‌وسفید» به کارگردانی اعظم کارآموزیان و «کودکان خیابانی» به کارگردانی احسان رضوانی از بخش آزاد در نوبت عصر روز اول جشنواره اجرا داشتند.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های صحنه، عروسکی و زنده – عروسکی برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال در مراحل استانی برگزار می‌شود و از هر استان سه گروه برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون