Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی‌توانیم دانشگاه‌ها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم‌گیری مجدد برای برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور گفت: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده‌های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهر‌ها از جمله تهران خطر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و حتی بازار‌های دست دوم در برخی استان‌ها از شلوغی جمعیت بیداد می‌کند.

وی تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و داوطلبان در شهر‌های خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان آن‌ها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

حمایت کمیسیون آموزش مجلس از تصمیم «نمکی» درباره زمان برگزاری کنکور 99وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد25 تمهید بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور امسال
معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: باید به بحث برگزاری آزمون‌ها متعادل نگاه کنیم؛ ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم. از یک طرف سینما‌ها را باز می‌کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم، این امکانپذیر نیست.

وی در خصوص جزئیات جلسه شب گذشته مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت نیز گفت: جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار شد و صورت جلسه‌ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسه را پس از تأیید دو وزیر امروز اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کنکور ویروس کرونا منصور غلامی سعید نمکی وزارت علوم وزارت بهداشت بیشتر بخوانید... حمایت کمیسیون آموزش مجلس از تصمیم «نمکی» درباره زمان برگزاری کنکور ۹۹ وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد ۲۵ تمهید بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور امسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور ویروس کرونا منصور غلامی سعید نمکی وزارت علوم وزارت بهداشت کنکور ویروس کرونا منصور غلامی سعید نمکی وزارت علوم وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور وزارت بهداشت شرایط مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پور عباس ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح شد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پور عباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

کد خبر 747585

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود