Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:45:02 GMT

دستگاه قضا حامی سرمایه گذاران و صنعتگران است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۰۲۱

دستگاه قضا حامی سرمایه گذاران و صنعتگران است

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد که این مجموعه با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صنعتگران و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند، حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی یکشنبه 22 تیر در حاشیه بازدید از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس به بررسی مشکلات حقوقی این شرکت بزرگ صنعتی که در زمینه قطعه سازی فعالیت می‌کند، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بازدید میدانی و هدفمند که در راستای برررسی مشکلات واحدهای تولیدی و از سوی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس انجام گرفتبا همراهی برخی از مسئولان استان، با توانمندی و فعالیت این گروه صنعتی از نزدیک آشنا شد.

موسوی در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاری‌های مشروع، تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم در دوران تحریم اقتصادی دانست و بر اهتمام دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی نیز تاکید و آن را زمینه ساز توسعه اقتصادی و موجب ارتقا کار و تولید دانست.

او تاکید کرد: فعالان عرصه اقتصادی با دادگستری و سازمان بازرسی همکاری لازم داشته باشند تا دادگستری با استفاده از اختیارات قانونی خود و در چارچوب قانون قاطعانه با مقوله فساد و مفسدین  اقتصادی مقابله کند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به ظرفیت  بالای این واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰نفر به بررسی مشکلات حقوقی این گروه صنعتی قطعه سازی پرداخت و گفت: مقرر شد طی چند روز آینده جلسه‌ای در دفتر کار خود و با حضور مدیر عامل این واحد صنعتی و  سایر مسئولان امر برگزار و مشکلات مربوطه در این زمینه رسیدگی و موانعی که بر سر راه این شرکت صنعتی قراردارد، برداشته شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با حمایت دستگاه قضایی  و در راستای شعار سال"جهش تولید" و همچنین اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس زمینه افزایش تولید بیشتر این واحد بزرگ صنعتی فراهم آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري فارس تولید کنندگان صنعتگران سازمان بازرسی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است