Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:16:53 GMT

رفع ۱۴۶ مورد نشست گاز طی ۳ روز در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۰۲۷

رفع ۱۴۶ مورد نشست گاز طی ۳ روز در پایتخت

سعید توکلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ضربتی به منظور تامین گاز مستمر و ایمن به مشترکان استان قبل از شروع فصل زمستان و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی اجرا شد.

وی افزود: تهران بر روی گسل واقع شده و از این رو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت به صفر رساندن نشتی گاز است و این موضوع باید به صورت یک عملیات جهادی توسط واحدهای مربوطه از جمله بهره برداری و بازرسی فنی به صورت جدی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به مراحل شناسایی نشست گاز، بیان کرد: بازرسان فنی، نشت‌ها را به صورت روزانه شناسایی و به واحد بهره‌بردار گزارش می‌دهدو پس از آن هم بهره‌بردار نسبت به نوع درجه یک یا دو بودن آن، اقدام لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: نشت درجه یک باید بلافاصله بعد از مطلع شدن و با رعایت اصول رفع شود و نشت‌های درجه دو نیز مطابق با برنامه‌ریزی مورد شناسایی و ایمنی‌سازی قرار می‌گیرد.

«توکلی» با تاکید بر اینکه نشت درجه یک حادثه‌آفرین است، بیان کرد: بهره‌بردار موظف است هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این نوع نشت اقدام لازم را به عمل آورد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، نشت‌یابی و رفع نشت طبق استانداردها و مطابق برنامه زمانبندی متناسب با آب و هوای منطقه اجرا می‌شود.

برچسب‌ها شرکت گاز استان تهران شهر تهران گاز رسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان تهران شهر تهران گاز رسانی شرکت گاز استان تهران شهر تهران گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: رویداد مثبت ۱۰۰ با هدف ترویج کاهش وزن شهروندان تهران تا ۷ اردیبهشت همزمان با هفته سلامت در سراسر پایتخت اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» نام‌گذاری شد