Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در حادثه تیراندازی در شهر «مک آلن» واقع در جنوب تگزاس، دست‌کم دو افسر پلیس هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.   خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در این خصوص گزارش کرد، «جیم دارلینگ» شهردار مک آلن روز گذشته (شنبه) در بیانیه‌ای که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، درباره حادثه تیراندازی در این شهر گفت: «با قلبی آکنده از درد، این خبر وحشتناک را با شما به اشتراک می‌گذارم که امروز، ما دو تن از افسران پلیس شجاع مک آلن را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیق‌ترین تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های افسر پلیس ادلمیرو گرزا و اسماعیل چاوز ابراز می‌کنم».   طبق این گزارش، دو افسر پلیس مذکور، شنبه شب در حین مأموریتی به دست یک فرد مسلح کشته شدند و عامل مسلح این حمله بعد از کشتن دو افسر پلیس با گلوله خودکشی کرد.   علی‌رغم آنکه جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما بنا به گفته پلیس مک آلن، مظنون این حادثه، «آدلون کارامیلو» جوان ۲۳ ساله‌ای بوده است که سابقه بازداشت داشته است.   آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر به وضع قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس آمریکا حادثه تیراندازی کشته شدن دو افسر پلیس دو افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم