Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمد قلی پور رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: بامداد امروز، با فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در مینودشت، طی یک ساعت، ۹۸ میلیمتر بارندگی گزارش شد.
او ادامه داد: مرکز بارش در جنوب غربی پارک ملی گلستان گزارش شده و در مناطقی مانند ساسنگ ۵۵ میلیمتر و توسکاچال ۲۰ میلیمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلی پور گفت: تا ظهر امروز از فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود، اما تا شب بارش ملایم و پراکنده را در برخی نقاط استان به خصوص نواحی کوهستانی شاهد خواهیم بود.
رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: دمای هوای استان، امروز ۲ تا ۴ درجه نسبت به روز گذشته کاهش می‌یابد.
انتهای پیام /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران پارک ملی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : بررسی نقشه‌های پیش یابی استان را تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : بارش در دیگر نقاط استان بصورت رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. طی روز سه شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبار‌های پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

وی گفت : تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت سه شنبه در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ وحداقل به ۲۲.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود