Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@07:45:46 GMT

آخرین وضعیت سرژیک تیموریان بازیکن سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۲۷۲

آخرین وضعیت سرژیک تیموریان بازیکن سابق استقلال

سرژیک تیموریان هافبک سابق تیم فوتبال استقلال به دلیل سانحه رانندگی در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران بستری شده است.

وی که با موتور تردد می‌کرد بعد از برخورد یک خودرو با وسیله نقلیه‌اش ضربه شدیدی را تجربه کرد و به همین دلیل به بخش ICU بیمارستان منتقل شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد ضربه وارد شده به تیموریان به شدت سنگین بوده و به شدت این بازیکن سابق استقلال را مصدوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر با توجه به شرایط کرونا و احتمال تردد افراد مختلف، خانواده تیموریان تمایل ندارند مراجعات به بیمارستان زیاد شود و به همین دلیل از نام بیمارستانی که سرژیک در آن بستری شده خودداری کردند.   حال سرژیک تیموریان بهتر است «آندرانیک تیموریان» با تایید وقوع سانحه رانندگی برای برادر خود گفت: به طور حتم زمان می‌برد تا او به بهبودی کامل برسد و بتواند شرایط مطلوب را پیدا کند؛ از همه دوستان می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند.
«سرژیک تیموریان» هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) بر اثر سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

آندرانیک تیموریان برادر سرژیک در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: خدا را شکر حال برادرم بهتر است. به طور حتم زمان می‌برد تا او به بهبودی کامل برسد و بتواند شرایط مطلوب را پیدا کند و از همه دوستان می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند.

باز‎یکن اسبق تیم ملی افزود: از همه دوستانی که در این چند ساعت نگران سرژیک شدند، تشکر می‌کنم.

سرژیک تیموریان سابقه بازی در استقلال و قهرمانی با این تیم را در کارنامه ورزشی‌اش دارد.

وی در سال ۱۳۷۷ به تیم ماینتس ۰۵ آلمان پیوست و در آنجا همبازی یورگن کلوپ و سیروس دین محمدی بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرژیک تیموریان سرژیک تیموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج