Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز، اظهار داشت: هدف از برجام، رفع تحریم‌های ظالمانه بود اما چند سال مذاکره با غربی‌ها، نتیجه‌ای جز تحریم‌های شدیدتر، فشار اقتصادی بر مردم و دلار ۲۰ هزار تومانی و سکه ۱۰ میلیون تومانی نداشت.

وی بیان کرد: آقای روحانی! آیا این همان برجامی است که گفتید مسئولیت آن با من است؟ در شرایطی که ارزش یارانه مردم تنها ۲ دلار شده است، همچنان به دنبال مذاکره هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا شرم نمی‌کنید که با قاتل شهید سلیمانی مذاکره کنید؟

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! اعتراف دیرهنگام شما در کوتاهی از ساخت مسکن، قیمت آن را نجومی و دست نیافتنی کرده است. آیا از قیمت گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنیات خبر دارید و می‌دانید که از سفره مردم حذف شده است؟ آیا این همان رونق اقتصادی است که به مردم وعده داده بودید؟

حسینی کیا همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! آیا از وضعیت اسفبار زندگی کارگران و بازنشستگان باخبر هستید که برای ادامه زندگی مجبور هستند دوشیفت کار کنند؟ بهتر است به جای چشم امید به کدخدا، به خدا و جوانان پرتوان مملکت تکیه کنید و مافیای اقتصادی را از دولت دور کنید تا مردم لذت زندگی را احساس کنند.

وی با اشاره به نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب، متذکر شد: آقای رئیس جمهور! برخی از یاران شما به رهبری نامه می‌نویسند اما نباید یادشان برود که مرتب می‌گفتند «تکرار می‌کنیم». آیا آنها دلار بالای ۲۰ هزار تومانی را ندیده‌اند و یا سکوت ننگین اختیار کرده‌اند؟

کد خبر 4971798 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها برجام مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا برجام سید عباس موسوی اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف حسن روحانی هیئت دولت ویروس کرونا وزارت امور خارجه ایران مجلس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌و بختیاری جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی کم‌بهره سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان را اعلام کرد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۶۸ هزار نامه از سوی مردم در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان ارسال شده بود که حدود ۵۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام کم‌بهره ۲۵ میلیون تومانی بودند، این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت، توسط شش بانک عامل در استان شروع می‌شود.

وی افزود: از ۱۶۸ هزار نامه‌ای که از سوی مردم ارسال شده بود، شش هزار و ۵۰۰ نامه بدون نام و نشان هستند، از این تعداد حدود ۶۰ هزار نامه متقاضی دریافت وام بودند و مابقی درخواست‌ها مشکلات افراد بودند که به دستگاه‌ها ارجاع داده شد و این نامه‌ها در حال بررسی و پیگیری هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض یک‌ونیم میلیون تومانی، ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و امید می‌رود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

طهماسبی بیان کرد: تسهیلات مربوط به پرداخت‌های بلاعوض، ۵۰ میلیارد تومان نیز پیش‌بینی و تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صورتی که در سفر اول رئیس‌جمهور تسهیلات دریافت نکرده باشند، مشمول دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی خواهند شد.

کد خبر 746718

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • ارتقای تعاملات اقتصادی به سطح ده میلیارد دلار با پاکستان
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن