Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در محدوده بوستان جنگلی چیتگر هم برای نخستین مرکز بین المللی نگهداری و تیمار حیوانات با رعایت استاندار‌های جهانی زیر نظر متخصصان و دامپزشکان پیش بینی شده است. تاریخ انتشار: 10:59 - 22 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۷۸۲

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در حاشیه بازدید با اشاره به همکاری شهرداری منطقه ۲۲ برای واگذاری اراضی مناسب در اجرای پروژه‌های خدماتی، رفاهی به شرکت ساماندهی، اظهار کرد: در طرح مشارکت مناطق در پروژه‌های سرمایه گذاری ساماندهی، منطقه ۲۲ بعنوان پیشگام اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح از ظرفیت‌های شهرداری مناطق برای ایجاد بازار‌های تخصصی و مراکز خدمات رفاهی استفاده خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی شرکت ساماندهی برای همکاری با منطقه ۲۲ در طراحی و اجرای مشترک پروژه‌های ساماندهی، افزود: بزودی مقدمات عملیاتی کردن پروژه‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت دینفعان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ضرورت توجه شورا در اختصاص بودجه برای زیرساخت‌های نقاهتگاه‌های شهری 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خصوص توسعه بازار‌های تخصصی در منطقه ۲۲ تهران تصریح کرد: نخستین مرکز همگانی خرید و فروش دوچرخه در کشور با همکاری فدارسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی و اتحادیه صنفی برای عرضه مستقیم انواع دوچرخه و تجهیزات جانبی با مشارکت ذینفعان در این منطقه اجرا خواهد شود. همچنین برای توسعه و بهره وری مراکز تفرجگاهی، زمین مناسبی برای بازارچه گل و گیاه در بوستان جنگلی خرگوش دره در نظر گرفته شده است.

مفاخریان ادامه داد: در محله چشمه نخستین کارخانه نوآوری خدمات خودرویی با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و استقرار واحد‌های نمونه خدمات خودرو برای ارایه خدمات به شهروندان و نیز مسافران بزرگراه تهران - شمال پیش بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در محدوده بوستان جنگلی چیتگر هم برای نخستین مرکز بین المللی نگهداری و تیمار حیوانات با رعایت استاندار‌های جهانی زیر نظر متخصصان و دامپزشکان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مفاخریان ساماندهی مشاغل حیوانات شرکت ساماندهی نخستین مرکز منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در مناطق بیان کرد: این طرح در محلات نواحی ۵ گانه با کنترل و نظارت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل صادر شده مبنی بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، این طرح در تمامی معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجرا است و تاکنون ۵۵۹ نفر معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شدند.

به گفته این مسؤول بیشترین معتاد متجاهر به تعداد ۲۸۰ نفر در ناحیه سه و کمترین آن ۷۰ نفر در ناحیه یک شناسایی شده‌اند.

اخگر پور با اشاره به توقف فعالیت عوامل جمع‌آوری غیر مجاز پسماند خشک در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای طرح ۱۹۵ تن انواع پسماند جمع‌آوری و نسبت به توقیف ۷۲ مورد چرخ دستی، ۲۶ دستگاه موتور سه چرخ ،۱۰ دستگاه خودرو وانت و جلوگیری از ادامه فعالیت ۸ مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند اقدام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به اجرای طرح یکپارچه جمع‌آوری پسماند اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های اجرای طرح نوماند در منطقه، جمع‌آوری پسماند خشک به شیوه هوشمند انجام می‌شود و با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبدا، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس، مساجد و مراکز آموزشی و فرهنگی در حال اجرا است.

کد خبر 6082275

دیگر خبرها

  • چارواداری در طهران در نقش شرکت‌های مسافربری و باربری | چاروادارها حق گمرکی و راهداری می‌پرداختند
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی