Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:22:35 GMT

مرکز تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، اپل واچ

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۴۱۶

مرکز تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، اپل واچ

امروزه موبایل‌ها به بخش جدانشدنی زندگی انسان‌ها تبدیل‌ شده‌اند. این تکنولوژی فوق‌العاده هر روز در حال پیشرفت و بهترشدن است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت موبایل فیکس ایران، موبایل‌ها در کنار محاسن بسیاری که دارند ممکن است، مشکلاتی نیز داشته باشند. یکی از مشکلات آن‌ها احتمال خراب شدن آن‌هاست که با توجه به سیستم پیچیده به‌ کار رفته در آن‌ها، مشکلی عذاب‌آور است و تعمیرات آن‌ها باید با دقت بسیار بالایی انجام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پراستفاده‌ترین برندهای موبایل حال حاضر، برند مشهور آیفون که ساخت شرکت اپل است می‌باشد. گوشی‌های آیفون در دنیای امروز بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد را تشکیل می‌دهند. در این مطلب قصد داریم تا راجع به گوشی‌های آیفون و مشکلاتی که برای آن‌ها پیش می‌آید و همچنین موارد مربوط به تعمیرات آیفون را بررسی کنیم.

تعمیرات آیفون همانند سایر برندها کاری بسیار حساس و نیازمند تجربه و تخصص بالا می‌باشد، بنابراین برای انجام تعمیرات موبایل آیفون باید به تعمیرکاران متخصص و مجرب مراجعه کرد. یکی از شرکت‌های با تجربه و متخصص در زمینه انجام تعمیرات آیفون، شرکت موبایل فیکس می‌باشد. موبایل فیکس یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که خدمات تعمیرات موبایل را در محل انجام می‌دهد.

تعمیرات آیفون

گوشی‌های آیفون همانند تولیدات هر برند دیگری ممکن است دچار مشکلاتی شوند و به‌درستی کار نکنند. مشکلاتی که ممکن است برای گوشی‌های آیفون و سایر گوشی‌ها به وجود آید به دو بخش مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شود.

در صورتی‌ که مشکل نرم‌افزاری باشد، مسلماً نیازی به باز شدن درب گوشی و انجام تعمیرات روی سخت‌افزار آن وجود ندارد و تعمیرات صرفاً با انجام تنظیمات، اغلب به‌وسیله خود گوشی انجام می‌شود.

در حالت دوم یعنی زمانی که مشکلات سخت‌افزاری برای گوشی آیفون وجود آید، تعمیرات کمی تخصصی‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و همچنین ممکن است نیاز به هزینه بیشتری برای انجام تعمیرات باشد.

در صورتی‌ که مشکل سخت‌افزاری برای گوشی به وجود آید، مسلماً باید درب پشتی گوشی کاملاً باز شود و سخت‌افزارهای مختلف گوشی بسته به نوع مشکل، مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی‌ که سخت‌افزاری دچار مشکل شده باشد، تعمیرات روی آن انجام شود و یا در صورتی‌ که تعمیرات جوابگو نباشد، قطعه مورد نظر تعویض شود.

چگونه موبایل آیفون خود را تعمیر کنیم؟

با توجه به اهمیت بالای قطعات سخت‌افزاری آیفون و تعمیرات آن‌ها، در ادامه متن دو نمونه از سخت‌افزارهایی که معمولاً بسیاری از مشکلات ایجاد شده برای مدل‌های مختلف آیفون، مربوط به آن‌ها می‌باشد را به همراه قیمتشان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همچنین شما می‌توانید زمانی که برای موبایل آیفون شما مشکلی ایجاد شده، با متخصصان شرکت موبایل فیکس تماس بگیرید و هر کجا که باشید، متخصصان موبایل فیکس، به محل شما آمده و تعمیرات مورد نیاز را انجام می‌دهند.

قیمت ال سی دی اصل آیفون

همان‌طور که ابتدای متن نیز گفتیم، قصد داریم تا در اینجا چند نمونه از سخت‌افزارهای مهم آیفون و قیمت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از سخت‌افزارهایی که معمولاً درصد بسیار بالایی از تعمیرات و مشکلات مربوط به آن می‌باشد، ال سی دی آیفون می‌باشد.

تاچ ال سی دی آیفون قطعه‌ی بسیار حساسی می‌باشد و در خرید آن باید دقت زیادی داشت تا بتوان یک محصول با کیفیت و تا حد ممکن اصل و تولیدشده توسط خود شرکت اپل را برای آیفون خود انتخاب نمود. قیمت ال سی دی آیفون به فاکتورهای مختلفی اعم از کیفیت و اصالت و ... بستگی دارد.

علاوه بر این در خرید ال سی دی اصل آیفون باید دقت داشت که این قطعه حتماً دارای گارانتی نیز باشد تا در صورتی‌ که دچار مشکل شد، قابل‌ پیگیری باشد.

ال سی دی آیفون علاوه بر مواردی که گفته شد، دارای یک سری خصوصیت‌های تخصصی نیز می‌باشد که در هنگام خرید ال سی دی، باید به آن‌ها دقت فراوانی داشت، همچنین این خصوصیات تأثیر زیادی روی قیمت ال سی دی اصل آیفون دارند. پیشنهاد می‌کنیم در این مورد و همچنین درباره قیمت ال سی دی اصل آیفون، حتماً از تعمیرکاران متخصص مشاوره بگیرید.

قیمت باتری اصل آیفون

در کنار ال سی دی آیفون یکی دیگر از قطعاتی که کاربران آیفون ممکن است در استفاده از آن دچار مشکل شوند، باتری آیفون است. در این قسمت از متن قصد داریم تا این قطعه را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و مواردی را در رابطه با قیمت باتری اصل آیفون ذکر کنیم.

در رابطه با باتری موبایل نیز باید دقت داشت که حتماً باتری با کیفیت و اصل را انتخاب کرده تا در استفاده از آن مشکلی ایجاد نگردد.

توجه به مواردی اعم از نوشته‌های روی باتری و بررسی دقیق‌تر متخصصان این حوزه می‌تواند به تشخیص باتری اصل کمک کند. قیمت باتری اصل آیفون با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از نوع گوشی، کیفیت و میزان ضمانت متفاوت است.

سخن پایانی

در پایان مجدداً تأکید می‌کنیم که برای انجام تعمیرات آیفون خود حتماً به متخصصان و تعمیرکاران مجاز و معتبر مراجعه نمایید تا مشکلی در ادامه در زمان استفاده از گوشی، برای شما ایجاد نشود.

در ابتدای متن شرکت موبایل فیکس را در این راستا معرفی کردیم. رضایت قریب به‌اتفاق مشتریان موبایل فیکس می‌تواند تأییدی بر تجربه و تخصص تعمیرکاران این شرکت باشد. موبایل فیکس هم‌اکنون در سراسر تهران خدمات ارائه می‌دهد و در نظر دارد به‌زودی خدمات خود را در سرتاسر ایران گسترش دهد.

برای برقراری ارتباط با موبایل فیکس می‌توانید به وبسایت موبایل فیکس مراجعه کنید و از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت، درخواست خود جهت فرستادن متخصص و انجام تعمیرات را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا متخصصین این شرکت به محل شما بیایند.

پس از انجام تعمیرات و رضایت شما از عملکرد آن‌ها، هزینه را پرداخت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات ایفون مورد بررسی قرار گوشی های آیفون ال سی دی آیفون تعمیرات آیفون انجام تعمیرات سخت افزاری دچار مشکل باتری اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر

 دزدانی که فکر نمی‌کردند فیلم سرقت‌شان با واکنش مردم و مسئولان قضایی همراه شود به شمال کشور رفته و در فکر خروج از کشور بودند، اما در ویلای ساحلی خود دستگیر شدند.

صبح پنجشنبه، بیست ویکم فروردین امسال ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن چهار مرد در اتوبان صدر با سلاح سرد از راننده خودروی ال ۹۰ زورگیری کرده وبا بلند شدن صدای شلیک گلوله از محل فرار کردند. بررسی‌ها نشان داد، یکی ازمأموران نظامی حاضر درمحل سرقت برای جلوگیری ازفرارسارقان اقدام به تیراندازی کرده بود. انتشار این فیلم درشبکه‌های اجتماعی باعث شد، دادگستری تهران برای دستگیری سارقان دستور ویژه صادر کند. مأموران در نخستین گام به تحقیق از مالباخته پرداختند که او در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه درحال رفتن به محل کارم بودم. حدود ساعت ۸ صبح در ترافیک صبحگاهی اتوبان صدر، گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در دستم بود که ناگهان در راننده و شاگرد باز شد و دو سارق با قمه به من هجوم آورده و با دسته قمه کتکم زدند. آنها با گرفتن گوشی، فرار کردند. بعد صدای شلیک گلوله آمد. فکر کردم سارقان برای فرار تیراندازی کرده‌اند. کسی برای کمک جلو نیامد و همه از سارقان می‌ترسیدند. این دومین بار است که گوشی تلفن همراهم سرقت می‌شود. تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این‌که هویت دزدان شناسایی و در یکی از شهر‌های شمالی کشور دستگیر شدند. صبح دیروز سه نفر از متهمان به محل سرقت منتقل شدند و صحنه دزدی را بازسازی کردند.

عشق آیفون ۱۳ بودیم

قوی هیکل است، اما به زور سنش به ۲۰ سال می‌رسد. تمام تلاشش این است که صورتش را با دو کف دست بپوشاند تا چهره اش در مقابل دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی معلوم نشود. فکر نمی‌کرد فیلم سرقت‌شان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. با دیدن فیلم به وحشت افتاده و راهی محمودآباد شدند. قصد داشتند اگر آب‌ها از آسیاب نیفتاد از کشور فرار کنند. 

چه شد تصمیم به سرقت گرفتید؟
سرکرده باند که پدرام نام دارد هنوز دستگیر نشده. او این گروه را تشکیل داد. همه ما بچه محل هستیم و در پارک بودیم که پدرام با حرف‌هایش و درآمد بالای سرقت، وسوسه‌مان کرد. 
 
سابقه سرقت داری؟
نه اولین بار است به اتهام سرقت دستگیر می‌شوم. اهل دعوا بودم، اما سرقت نه. 
 
چطور سرقت می‌کردید؟
چهار نفری و با موتورسیکلت‌های دو ترک در خیابان‌ها و اتوبان‌های شمال تهران پرسه می‌زدیم. در ساعاتی برای سرقت می‌رفتیم که ترافیک باشد. با دیدن گوشی آیفون رانندگان سراغ‌شان می‌رفتیم. اگر در قفل نبود سرقت را انجام می‌دادیم، اما اگر به در بسته می‌خوردیم، بی‌خیال سرقت می‌شدیم. 
 
هر روز سرقت می‌کردید؟
نه. هفته‌ای یک روز. در همین یک روز چند گوشی سرقت کرده و می‌فروختیم. 
 
گوشی‌ها را چند می‌فروختید؟
متفاوت بود. اگرآیفون سرقت می‌کردیم حدود شش‌میلیون تومان. اگر سامسونگ بود، کمتر از این مبلغ. به همین دلیل فقط دنبال آیفون ۱۳پرومکس بودیم و کمتر سراغ سرقت گوشی‌های دیگر می‌رفتیم. 
 
چقدر گیرت آمد؟
حدود هشت میلیون تومان. 
 
می‌ارزید؟
نه. من فکر می‌کردم بیشتر از این گیرمان بیاید. 
 
در مورد روز سرقت در اتوبان صدر بگو. 
صبح زود برای سرقت به شمال شهر آمدیم. ابتدا از خودرویی در نیاوران سرقت کردیم. بعد به اتوبان صدر آمدیم و با دیدن گوشی آیفون در دست راننده ال‌۹۰ سراغ او رفتیم. در ترافیک از موتور پیاده شده و با تهدید چاقو گوشی را سرقت کردم. 
 
کی فهمیدی فیلم سرقت منتشر شده؟
چند ساعت بعد در اینستاگرام دیدم. خیلی ترسیده بودیم و تصمیم گرفتیم مدتی تهران را ترک کنیم. به محمودآباد رفته و ویلایی کرایه کردیم. روز سوم ساعت ۶ صبح، در حال حرف زدن بودیم که مأموران بالای سرمان آمده و دستگیرمان کردند. 
 
می‌دانی چه مجازاتی در انتظارت است؟
باید سارق را مجازات کرد، اما نه مجازات سنگین. در حدی باشد که تنبیه شود. 
 
همیشه چاقو همراه داری؟
نه پدرام قبل از سرقت به ما قرص کلونازپام و چاقو می‌داد تا قدرت بگیریم. 
 
قصد فرار از کشور را نداشتید؟
به این موضوع فکر کرده بودیم، اما خیلی زود دستگیر شدیم. 

از ۸ سالگی موتور سوارم

زندان هم ادبش نکرد. با۱۸سال، دو بار به اتهام گوشی قاپی دستگیر شد. در سرقت‌ها نقش راکب موتور برای فراری دادن همدستش از صحنه را داشت. 

 چقدر درس خواندی؟
دو کلاس خواندم و بعد به خاطر شرایط خانواده‌ام درس را رها کرده و در یک موتورسازی مشغول کار شدم. 
 
چقدر درآمدت بود؟
درآمد ثابتی نداشتم. درصدی می‌گرفتم. 
 
چه شد سراغ سرقت رفتی؟
به خاطر کار در موتورسازی از هشت سالگی سوار موتور می‌شدم و موتورسوار ماهری بودم. همین باعث شد پدرام از من بخواهد با او در سرقت‌ها همکاری کنم. 
 
سابقه داری؟
چند ماه قبل به اتهام شش مورد گوشی قاپی دستگیر شده و به حبس محکوم شدم. بعد از هشت ماه مادربزرگم سند گذاشت و آزاد شدم، اما باز هم سراغ گوشی قاپی رفتم. 
 
زندان باعث نشد تنبیه شوی؟
الان تنبیه شدم و پشیمانم. باور کنید این کار‌ها عاقبت ندارد. دیگر سمت سرقت نمی‌روم.

منبع: روزنامه جام حم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!
  • آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟