Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:33:21 GMT

معرفی سرپرست جدید مجتمع قضایی ولیعصر(عج)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۴۱۷

معرفی سرپرست جدید مجتمع قضایی ولیعصر(عج)

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ولیعصر (عج) صبح امروز (22 تیر) با حضور یحیی جعفری رئیس کل محاکم تهران، برگزار شد و محبوب افراسیاب به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی معرفی شد.

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این مراسم با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا گفت: نسبت به کاهش جمعیت کیفری زندان با استفاده از مجازات های جایگزین حبس توجه شود و با تشکیل کارگروه‌های قضایی با توجه به تراکم بالای پرونده های وارده به لحاظ قانون اخیر، کاهش مجازات امور را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر لزوم کار جهادی، تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم اداری و حضور حداکثری تاکید کرد.

در این مراسم از خدمات محمدطاهر نجفی سرپرست سابق این مجتمع قضایی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس کل محاکم تهران مجتمع قضایی ولیعصر عج سرپرست جدید مجتمع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان

سید مرتضی کاظمی دینان، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در خصوص عملکرد یک‌ساله این رادیو گفت‌: همه تلاش ما در این شبکه خدمت به مردم و توجه به پیگیری دغدغه‌های آن‌ها و فرهنگ‌سازی و احیای آداب و رسوم پسندیده برآمده از فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی بوده تا همچنان رادیو فرهنگ در سپهر رسانه، جریان‌سازی کند و بدرخشد.

وی ادامه داد‌: در سال ۱۴۰۲ تلاش کردیم تا با مشورت و همفکری با نخبگان و اساتید برجسته حوزه ادب و هنر و فرهنگ، برنامه‌هایی هرچه پرمحتوا‌تر و جذاب‌تر را به مخاطبان شبکه تقدیم کنیم و با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، برپایی پویش‌ها و همراهی و همکاری با سازمان‌های فرهنگی و هنری، جشنواره‌ها و رویداد‌های ادبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... تلاش کردیم بهترین اوقات را برای شنوندگان رقم بزنیم.

کاظمی دینان با اشاره به این‌که شبکه رادیویی فرهنگ در سال گذشته، با محور قرار دادن سرفصل‌های سند تحول رسانه ملی، تلاش کرد تا هرچه بیشتر به سمت هویت‌محوری و عدالت‌گستری گام بردارد، گفت‌: در این زمینه، با توجه به ماهیت تخصصی شبکه، بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی، مورد توجه برنامه‌سازان شبکه قرار گرفت و سعی شد تا دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و هنری هرچه بیشتر به اطلاع شنوندگان برسد.

وی افزود‌: در عین حال، از توجه به نقاط دور‌دست و پیرامون از‌جمله روستا‌ها و شهرستان‌ها نیز غفلت نکردیم و در سالی که گذشت تلاش کردیم که به مناطق (شهرستان‌ها و روستاهایی) که کمتر مورد توجه هستند پرداخته و ظرفیت‌های آن نقاط را معرفی کنیم. همچنین با انتقال دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم به مسئولان، پل ارتباطی مناسبی باشیم و دراین مسیر با مراکز استان‌ها نیز هم‌افزایی کردیم. همچنین مفاخر و فرهیختگان آن نقاط معرفی شده و صدای آن‌ها از شبکه فرهنگ شنیده شد. همچنین در سالی که گذشت، از برخی اساتید برجسته حوزه فرهنگ و هنر نظیر آقایان شاهین فرهت، محمد میرکیانی، منوچهر صهبایی، کامبیز روشن‌روان، نادر مشایخی، قدمعلی سرامی، منوچهر صدوقی سها و محمد منتشری قدردانی شد.

وی ادامه داد‌: رادیو فرهنگ در سالی که گذشت با نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی فرهنگی کشور نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی متعددی داشت که منجر به تولید و پخش برنامه‌های متنوع فرهنگی از این شبکه رادیویی شد. همچنین با توجه به مأموریت رادیو فرهنگ در ترویج زبان معیار و پاسداشت زبان و ادبیات پارسی برنامه‌های متنوعی در این زمینه روانه آنتن شد که به صورت ویژه می‌توان به تولید فصل دوم مسابقه «حریر سخن» با حضور استاد امیر اسماعیل آذر و برنامه فرهنگستان اشاره کرد.

کاظمی دینان در بحث ساختار‌های برنامه‌سازی نیز توضیح داد‌: رادیو فرهنگ توجه ویژه‌ای به ساختار‌های نوین، کوتاه و جذاب ازجمله UGC، PSA و ... داشته همچنین توجه به امتداد پیام در فضای مجازی و گسترش دایره مخاطبان در آن حوزه نیز مورد توجه جدی بوده است که با ساز و کار‌های خلاقانه و جذاب، تحول جدی در این عرصه رخ داد. به عنوان مثال مخاطبان شبکه در پیام‌رسان «بله» به حدود چهار برابر افزایش یافت.

مدیر رادیو فرهنگ درباره برنامه‌های جدید و تنوع در جدول پخش این شبکه گفت‌: ۱۸ عنوان برنامه جدید در سال ۱۴۰۲ به جدول پخش شبکه رادیویی فرهنگ اضافه شد که پیگیری دغدغه‌های فرهنگی - اجتماعی مردم، طرح جوانی جمعیت، توجه به ظرفیت‌های گردشگری ایران عزیز، پرداخت به موسیقی اقوام و بزرگداشت مفاخر علمی، هنری و فرهنگی، مستند‌های شخصیت، گزارشی و روایت‌محور با موضوع معرفی بزرگان، اهتمام به فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو‌های مناسب فرهنگی اعتقادی معاصر، معرفی روستا‌ها و آبادی‌ها و توجه به اهمیت پایگاه اعتقادی، سیاسی، اجتماعی مسجد، همچنین اهمیت کتاب و کتابخوانی، توجه به معماری ایرانی - اسلامی و ترویج فرهنگ ساده‌زیستی از مهم‌ترین محور‌های موضوعی این برنامه‌ها بود که در قالب جنگ، مجله، مسابقه و برنامه گفتگو‌محور تولید شدند.

دیگر خبرها

  • مدیاتک چیپ دایمنسیتی ۶۳۰۰ را معرفی کرد؛ ۵۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتر نسبت به نسل قبل
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»