Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، لایحه مالیات بر ارزش افزوده را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

بر اساس اصلاحات انجام شده تبصره ذیل ماده ۵۷ به شرح زیر اصلاح شد:

تا تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون، قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی تمدید شده و لازم‌الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماده ۵۷ این قانون از تاریخ ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی درباره موضوع مذکور، گفت: در مجلس دهم حدود سه سال کمیسیون اقتصادی روی موضوع مالیات بر ارزش افزوده کار کرد و در نهایت در صحن مجلس به تصویب رسید و سپس به شورای نگهبان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه از آنجایی که قانون فعلی موقت است، به منظور رفع ایراد شورای نگهبان ما این قانون را تا پایان سال جاری تمدید کردیم، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون، قانون فعلی تا پایان سال جاری تمدید شد و قانون جدید از فروردین ۱۴۰۰ لازم‌الاجرا است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده صدای ایران شورای نگهبان مالیات بر ارزش افزوده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با فارس از تعیین تکلیف لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری( افزایش تعطیلات و کاهش ساعت کاری) ادارات خبر داد.
وی افزود: لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت و با تصویب کمیسیون، پنج شنبه روز تعطیل اعلام شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: این مصوبه باید در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح و پس از تصویب در صحن مجلس به شورای نگهبان ارسال می شود و در صورت تائید این شورا اجرایی خواهد شد.

کد خبر 844414 برچسب‌ها تعطیلات خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • افقه در گفت و گو با قدس: مجلس برای تحقق شعار سال لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کند
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • کاهش 40 درصدی مالیات عملکرد تولید به معنای افزایش جذابیت این بخش است
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: سازوکارهای حمایتی تحقق شعار سال با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم محقق می شود
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید قبل از اتمام کار مجلس یازدهم به سرانجام برسد