Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای فعالیت طراحی سیستم‌های شفاف برای مدیریت، نظارت و ارزشیابی سازمانی جهت افزایش اعتماد عمومی از زیرنظام مدیریت و راهبری تربیتی، اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و به منظور جلب مشارکت اولیا در امر نظارت بر فرآیند ثبت نام، دستورالعمل "نظارت بر حقوق والدین ودانش آموزان در فرآیند ثبت نام" به ادارات کل استان ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اولیای عضو در انجمن مدارس و مناطق و استان‌ها می‌توانند به صورت افتخاری و داوطلب در کارگروه‌های نظارت بر ثبت نام حضور داشته باشند.

در دستورالعمل ابلاغی، دعوت از اداره انجمن اولیا و مربیان و اعضای شورای منتخب انجمن اولیا و مربیان در ستادهای نظارت بر ثبت نام، تشکیل جلسه شورای مدرسه، به منظور تعیین و معرفی یکی از اولیای داوطلب و آشنا با مسائل و قوانین آموزش و پرورش به عنوان اولیای ناظر (افتخاری و داوطلب) بر فرآیند ثبت نام، سپس ارسال صورت جلسه به حوزه ارزیابی عملکرد در منطقه، آموزش و آشنایی اولیا با حدود وظایف ابلاغ شده در دستورالعمل مربوطه و تکمیل نمون برگ ضمیمه شده به خبر توسط خانواده‌ها و معرفی سامانه‌های پاسخ‌گویی به شکایات به نشانی Shekayat.medu.ir برای ثبت شکایات احتمالی، به عنوان اقدامات اجرایی مدیران کل استان‌ها درنظر گرفته شده است.

همچنین طبق این دستورالعمل، همکاری اولیای ناظر منتخب مدرسه با توجه به آیین‌نامه اجرایی مدارس و در حدود مقرر در این بخشنامه در زمان ثبت نام، طرح موضوع در شورای مدرسه بدون مداخله در امور اجرایی و مدیریتی و در صورت مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل ثبت‌نام، ارسال موضوع به کارشناسی ارزیابی عملکرد در صورت نبود امکان اتخاذ تصمیم قانونی در شورای مدرسه و ارسال گزارش نظارتی مربوطه به صورت مستمر تا پایان زمان ثبت نام طی فرم شماره یک (ضمیمه خبر) هر ۲ هفته یک بار به کارشناسی ارزیابی عملکرد ارسال و کارشناسان مناطق از جمله وظایف اولیای ناظر بر فرایند ثبت نام در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان ارزیابی عملکرد فرآیند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد

سازمان توسعه تجارت، بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار را ابلاغ کرد که بر اساس آن، این نرخ برای واردات تجاری ۱۵ درصد تعیین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس این بخشنامه، حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار در رویه تجاری معادل 15 درصد و برای سایر رویه ها معادل 30 درصد تعیین شد.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که بند (6) ماده (1) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ‌ماه 1402، اصلاح شود.

بر این اساس حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای 600 دلار 15 درصد و برای سایر رویه ها به مأخذ دو برابر یعنی 30 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد