Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:02:58 GMT

فراخوان «تئاتر ۱۹» توسط عمارت نوفل لوشاتو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۵۱۸

فراخوان «تئاتر ۱۹» توسط عمارت نوفل لوشاتو منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عمارت نمایشی نوفل لوشاتو، آغاز فصل جدید فعالیت‌های عمارت نوفل لوشاتو همچون دیگر مجموعه‌های نمایشی زیر سایه کرونا قرار گرفته است. ویروسی که تمامی ارکان زیست آدمی را در سرتاسر جهان دست‌خوش تغییراتی اساسی کرده و پیش‌بینی می‌شود تا مدت‌ها آثارش را باقی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور، عمارت نوفل‌لوشاتو، اقدام به تدوین و انتشار فراخوانی متفاوت از سال‌های پیشین و متناسب با مقتضیات عصر فاصله‌گذاری اجتماعی کرده است.

این فراخوان شامل بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، مونولوگ، دیگرگونه‌های اجرایی و پژوهش خواهد بود که مرحله نخست آن به پذیرش ایده در بخش «دیگر گونه‌های اجرایی» اختصاص دارد.

در هفته‌های آتی، فراخوان بخش‌های دیگر هم منتشر خواهد شد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

«فراخوان در چند مرحله و در بخش‌های متنوع و مختلف (همچون تئاتر صحنه‌ای، مونولوگ، دیگرگونه‌های اجرایی، پژوهش) تدوین و برای فعالان عرصه تئاتر منتشر می‌شود که اولین مرحله از این پروسه چند ماهه به بخش «دیگر گونه‌های اجرایی» اختصاص دارد.

مراحل انتخاب آثار:

الف) پر کردن فرم ثبت‌نام که شامل مشخصات اثر، مشخصات کارگردان، طرح و شیوه اجرایی و ارسال آن به آدرس ایمیل nofeltheater۱۹@Gmail.com است.

ب) در صورت پذیرفته شدن طرح و شیوه اجرایی، از کارگردان دعوت می‌شود تا در جلسه‌ای حضوری به تشریح شیوه‌های کاربردی ایده خود برای هیات انتخاب آثار بپردازد.

ج) نام آثاری که مرحله دوم را گذارنده‌اند، بعد از بازبینی نهایی و در صورت پذیرفته شدن، در جدول اجرا قرار می‌گیرد تا با حمایت عمارت نوفل‌لوشاتو و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، اجرای خود را در این مجموعه نمایشی آغاز کنند.

گاه‌شمار فراخوان:

تکمیل و ارسال فرم ثبت‌نام تا تاریخ: ۱۵ مرداد ۹۹

اعلام اسامی طرح‌های پذیرفته شده: ۲۰ مرداد ۹۹

مرحله دوم و مصاحبه حضوری با هیات انتخاب: ۲۵ الی ۳۰ مرداد ۹۹

اعلام نتایج مصاحبه: ۱شهریور ۹۹

بازبینی برای انتخاب نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۰ الی ۱۸ با شماره‌های ۶۶۴۸۳۷۴۲ و ۶۶۹۵۲۶۰۰ تماس بگیرند.

به امید همکاری ثمربخش و مفید برای شما، ما و جهان تئاتر و ساختن روزگاری نکوتر.»

فرم ثبت نام «تئاتر ۱۹» را اینجا ببینید.

کد خبر 4971815 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران فراخوان فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سیروس گرجستانی شیوع کرونا سازمان سینمایی عمارت نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه ایران خودرو"با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است."

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

شرایط فروش:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد