Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@02:06:20 GMT

مدیرعامل تسلا هفتمین ثروتمند جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۵۳۳

مدیرعامل تسلا هفتمین ثروتمند جهان شد

الون ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و همچنین اسپیس ایکس آمریکا توانست با پشت سر گذاشتن وارن بافت، میلیاردر معروف آمریکایی به هفتمین فرد ثروتمند جهان بدل شود.

به گزارش ایمنا، الون ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و همچنین اسپیس ایکس آمریکا توانست با پشت سر گذاشتن وارن بافت، میلیاردر معروف آمریکایی به هفتمین فرد ثروتمند جهان بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اصلی رشد سنگین ثروت ماسک افزایش ۵۰۰ درصدی ارزش سهام تسلا طی ۱۲ ماه گذشته بوده و کار به جایی رسیده که ماسک حالا می‌تواند دیگر ثروتمندان بزرگ جهان و حتی جف بزوس بنیانگذار شرکت آمازون و ثروتمندترین فرد جهان را به چالش بکشد.‌

ارزش سهام شرکت تسلا در معاملات شب گذشته بورس آمریکا ۱۰.۸ درصد افزایش یافت و ارزش کل شرکت خودروسازی به ۲۸۶.۵ میلیارد دلار رسید. باتوجه به آنکه ماسک ۲۰.۸ درصد سهام تسلا را در اختیار دارد ثروتش شش میلیارد دلار تنها در معاملات دیروز رشد کرد.

در حال حاضر جف بزوس، با ۱۸۸ میلیارد دلار دارایی، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، مارک زوکربرگ و مارک آرنو، در صدر ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند. طی هفته‌های گذشته رشد سهام شرکت تسلا باعث شده این شرکت، شرکت تویوتای ژاپن را پشت سر گذاشته و به گران‌ترین شرکت خودروسازی جهان بدل شود.

کد خبر 433233

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایلان ماسک شرکت تسلا ماشین تسلا خودروسازی تسلا مدیرعامل تسلا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شین هوا، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد ۱۳۵ هزار و ۳۰۵ دستگاه از خودروی هیبریدی پریوس خود را در ژاپن به دلیل خطر باز شدن در‌ها در حین رانندگی فراخوان می‌کند.
بر اساس فراخوان این شرکت خودروسازی به وزارت حمل و نقل ژاپن در روز چهارشنبه، سه مورد شکایت مربوط به ایراد دستگیره درب عقب خودرو گزارش شده است، در حالی که وقوع هیچ گونه حادثه‌ای تأیید نشده است.
تویوتا اعلام کرد مدل‌هایی که فراخوان داده خواهند شد آنهایی هستند که بین نوامبر ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۴ تولید شده‌اند. این شرکت افزود تولید آنها را را متوقف می‌کند و تا زمان حل این مشکل، سفارش جدیدی از نمایندگی‌ها نمی‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند