Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:13:16 GMT

تشکیل جلسه هیات رئیسه برای اساسنامه فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۵۴۴

تشکیل جلسه هیات رئیسه برای اساسنامه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر خود که عصر روز گذشته برپا شد، به بررسی و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت مباحث مربوط به اصلاح اساسنامه فدراسیون و قوانین انتخاباتی پرداختند.

در آغاز این نشست که اعضای کمیته تدوین مقررات فدراسیون هم در آن حضور داشتند، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گزارشی درباره آخرین مراحل مربوط به موضوعات مرتبط با اصلاح اساسنامه و مکاتبات با فدراسیون بین المللی فوتبال به اعضا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعضا با تصریح بر تداوم حرکت در نقشه راه تایید شده از سوی فیفا و تاکید بر ضرورت پایبندی به قوانین بالادستی بین المللی و تداوم تبعیت از مقررات داخلی کشورمان، تصمیمات مقتضی را در این باره گرفتند.

کد خبر 4971845

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون واحد نیروهای انقلاب در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

براساس گزارش ایسنا از مجلس، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام نبویان منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس منتخبان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت برای تشکیل فراکسیون واحد رای‌گیری شد. حاضران در این جلسه با اکثریت آرا با تاسیس آن موافقت کردند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعال شود.

موضوع دیگر این جلسه تشکیل یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون بود. وظیفه هیات اجرایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرامنامه و آیین‌نامه، تهیه فهرست نمایندگان برای دعوت به عضویت در فراکسیون، پیش نویس فرم عضویت و جدول زمان بندی تا انتخابات هیات رئیسه و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

اعضای هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه بعدی هیات موسس فراکسیون انتخاب می شوند.

هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898625

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده