Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:52:20 GMT

تمدید اجرای محدودیت‌های کرونایی در ابهر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۵۶۷

تمدید اجرای محدودیت‌های کرونایی در ابهر

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌ها در این شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس خبر داد.

وجیه‌الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، برای تمدید اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز برخی از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان ابهر و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های کرونایی حداقل به مدت یک هفته در ابهر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصادیق مشمول محدودیت در شهرستان ابهر، ادامه داد: این ‌محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های زبان و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

این مسئول با اشاره به این‌که برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز شامل این محدودیت‌ها است، ادامه داد: محدودیت‌های کرونایی همچنین شامل باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، شهربازی‌ها و کافی‌نت‌ها و باشگاه‌های بدنسازی نیز می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر در ابهر اعمال خواهد شد و تمدید آن منوط به ادامه وضعیت قرمز و شرایط شهرستان است.

وی با بیان این‌که سایر اصناف و اماکن می‌توانند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی برای خود و همه مراجعان از شانزدهم تیرماه سال‌جاری فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزا یا شادی فقط و فقط و صرفا با کسب مجوز از اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان ابهر امکان‌پذیر است و صاحبان چنین مراسمی قبل از برگزاری هر برنامه‌ای حتما به اداره اماکن مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان ابهر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین