Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:33:03 GMT

افتتاح همزمان ۲۱۰۰ طرح مسکن مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۷۰۱

افتتاح همزمان ۲۱۰۰ طرح مسکن مددجویان بهزیستی

وحید قبادی دانا روز یکشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس و به مناسبت هفته بهزیستی(21 تا 25 تیر ماه) برگزار شد، افزود: با همکاری وزارت راه شهرسازی، بسیج سازندگی سپاه، وزارت رفاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی بنیاد مسکن تسهیلات ویژه ای برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شد و ۳۰ تا ۳۴۰ میلیون تومان به عنوان بلاعوض بسته به شرایط پیشرفت واحد به مددجویان اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای دارای دو معلول به بالا، ۳۵۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام تعهدات ساخت این واحدها باشیم. اولویت در واگذاری این واحدهای مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول به بالا و زنان سرپرست خانوار است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تامین اجاره بها و ودیعه بهزیستی سه هزار میلیارد تومان نیاز داشتیم که با مشارکت بنیاد مستضعفان، ۳۰ میلیارد تومان برای اجاره بها و ۷۵ میلیارد تسهیلات کم‌بهره برای ودیعه مسکن در شهرها و روستاها جهت مددجویان درنظر گرفته شد که ظرف مدت پنج سال می توانند بازپرداخت داشته باشند.

قبادی دانا تصریح کرد: همچنین در طرح مشترک صندوق توسعه ملی و بنیاد مسکن، قرارداد اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی برای ایتام آغاز شده است.

برچسب‌ها وحید قبادی دانا مسکن سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید قبادی دانا مسکن سازمان بهزیستی کشور وحید قبادی دانا مسکن سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • نسخه چینی درد مسکن ایران را دوا می‌کند؟
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی