Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق منچستریونایتد از پیشرفت های اخیر این تیم با هدایت اوله گنار سولسشایر ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، ‌منچستریونایتد توانست در ادامه روند رو به رشد خود با ۳ گل برابر ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشایر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند رو به رشد یونایتد باعث خوشنودی سر آلکس فرگوسن شده است. 

یکی از نزدیکان سر آلکس فرگوسن اعلام کرده است که فرگی از پیشرفت های یونایتد در هفته های اخیر بسیار شگفت زده شده است و چند بار نیز با سولسشایر ارتباط تلفنی برقرار کرده است. یکی از اتفاقاتی که باعث شده است تا فرگوسن از عملکرد یونایتد شگفت زده شود، حضور بازیکنان جوانی چون اسکات مک تومینای و میسون گرینوود در یونایتد است که توانستند در یونایتد خودشان را نشان دهند. سولسشایر به خوبی توانسته است مدیریت تیمی را در یونایتد و بازکینان تیمش نشان دهد و منچستریونایتد بعد از کرونا توانسته است بدون شکست باشد و عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. 

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است باید در هفته بعدی رقابت های لیگ برتر انگلیس  در خانه به دیدار ساوتهمپتون برود و برتری در این دیدار می تواند شانس یونایتد را براس کسب سهمیه لیگ قهرمانان تا حد زیادی افزایش دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد سر الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود