Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@05:35:00 GMT

وقتی کاپیتان تیم‌ملی ژاوی را زد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۸۴۸

به گزارش جام نیوز، مسعود شجاعی در فصل که برای الغرافه قطر بازی می‌کرد شانس تقابل با ژاوی را در دو بازی رفت و برگشت به دست آورد. او و الغرافه مقابل السد صف آرایی کردند و البته موفق نبودند. این هم تصویری از تقابل مسعود و ژاوی که فصل آینده در بارسلونا خواهد بود. شجاعی در این صحنه هرناندز را نقش بر زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شجاعی ورزشی ژاوی هرناندز ژاوی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با  محرومیت سه بازیکن یعنی اینیگو مارتینز، ژوائو کانسلو و روبرت لواندوفسکی امشب مقابل کادیز بازی خواهد کرد. بخش مثبت این محرومیت این است که آن‌ها می‌توانند به ال‌کلاسیکو در تاریخ 21 آوریل برسند.

از سوی دیگر، سه بازیکن بارسا باید امشب صورت حضور در ترکیب، توجه زیادی داشته باشند چون اگر کارت زرد دریافت کنند بازی رئال را از دست می‌دهند.

یکی از این بازیکنان در تیم ژاوی هرناندز نقش پررنگی دارد. این بازیکن ایلکای گوندوغان است که در تمام بازی‌های این فصل شرکت کرده است. هافبکی که تابستان گذشته پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان با منچسترسیتی به بارسا رفت و برای ژاوی بازیکن بسیار مهمی است.

به نظر می‌رسد ژاوی برای جلوگیری از خطر محرومیت این بازیکن آلمانی از او در بازی امشب استفاده نکند. دومین بازیکن در خطر محرومیت بارسا، آندریاس کریستنسن است.

سومین نفر از بازیکنان بارسلونا که 4 کارت زرد دریافت کرده و یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد، اوریول رومئو است. به نظر می‌رسد او هم امروز نیمکت نشین باشد.

در مقابل رئال مادرید از این نظر راحت‌تر وارد زمین می شود. کارلو آنچلوتی بازیکنانش در خطر محرومیت نیستند و می‌تواند در بازی با مایورکا خیال راحتی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • شمایل هوادار کاملا دور از سقوط