Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار تجریش / جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین جزئیات پرونده انفجار تجریش و آتش‌سوزی کلینیک سینا را تشریح کرد و گفت: علت حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده است.

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین جزئیات پرونده انفجار تجریش و آتش سوزی کلینیک سینا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت تهران بزرگ در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که آتش‌سوزی کلینیک سینا به هیچ وجه امنیتی نبوده و قصور و کوتاهی دلیل اصلی بروز این آتش سوزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۱۲ نفر کل افرادی بودند که در قضیه آتش سوزی بازداشت شدند بعد از انجام تحقیقات ۱۰ نفر دو روز قبل و یک نفر هم روز گذشته با قرار وثیقه تا روز برگزاری دادگاه آزاد شدند و یک نفر دیگر به علت نداشتن سند هنوز در بازداشت است.

آخرین جزئیات پرونده انفجار تجریش / ۱۱ نفر به قید وثیقه آزاد شدند

وی گفت: اکثر بازداشت شدگان مسوولان کلینیک بودند و تحقیقات پلیس نشان داد که فقط کوتاهی و قصور موجب بروز حادثه شده است.

گفتنی است، آتش‌سوزی در کلینیک سینا در روز 11 تیر ماه منجر به جان باختن 19 نفر از جمله 15 زن و 4 مرد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حادثه پلیس اخبار حوادث حوادث تهران ویدیو اخبار تهران کلینیک سینا انفجار تجریش اخبار تهران کرونا فیلم حوادث تهران عکس کرونا ویروس تهران مرد تلگرام ایران انفجار تجریش کلینیک سینا تهران بزرگ آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل زندان‌های استان در جشن گلریزان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۱۷۸ نفر زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند گفت: از این تعداد ۱۶۷ نفر آقا و ۱۱ نفر خانم بودند و جمع بدهی این افراد حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بود.
منصور بیژنی افزود: اقدامات گسترده‌ای برای اصلاح مجرمان در زندان انجام می‌شود تا زمینه بازگشت سعادتمندانه این افراد به جامعه فراهم شود، اما تصور بیشتر مردم در مورد زندانیان ارتکاب یک جرم بزرگ توسط آنان است، بنابراین باید افکار عمومی را به این سمت هدایت کنیم که تعدادی از زندانیان به صورت عمدی مرتکب جرم نشده‌اند، بلکه به واسطه نداشتن تمکن مالی وارد زندان شده‌اند که این افراد در استان کم نیست.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی امسال هم طبق سنت هر سال، اول ماه رمضان، ۲۰ میلیارد ریال به ستاد دیه کشور کمک کردند که باعث رونق این جلسه شده است. 
مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه طی چهار سال گذشته با کمک خیرین ۸۰۵ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان آزاد شده‌اند، گفت: در حقیقت کمک به آزادی یک فرد صرفاً کمک به زندانی نیست بلکه کمک به آینده فرزندان و حفظ بقای خانواده زندانی است و همین طور به شاکی و طرف مقابل نیز کمک می‌شود.
محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان هم با اشاره به ضرورت تشکیل جوامع دینی که از رسالت انبیا بوده است گفت: تشکیل جامعه اسلامی از رسالت انبیاء است، رسالت انبیاء در راستای تشکیل جامعه دینی بوده و آرمان جامعه دینی، استقرار عدالت است و در نهایت، مرحله کمال یافته یک جامعه اسلامی تحقق ارزش‌های اخلاقی در دل جامعه اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: زندان خسارت و رنج بزرگی به یک خانواده و جامعه تحمیل می‌کند و همه افراد جامعه باید نسبت به ارتقاء فرهنگی و اجتماعی احساس مسئولیت کنند.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: یکی از موارد مهم موجود در برخی قوانین، بازدارنده نبودن آن است که در بعضی موارد هم خلأ قانونی وجود دارد، گاهی مسئولان در زمینه‌ای سهل‌انگاری می‌کنند که موجب تاثیرگذاری در وقوع جرایم غیر عمد می‌شود که باید برای پیشگیری از وقوع این جرایم، همگی احساس مسئولیت کنند.
وی ادامه داد: نبود سرپرست‌های خانواده زمینه بزهکاری در جامعه را افزایش می‌دهد، وقتی نان آور خانواده نباشد ممکن است اتفاقات نامطلوبی از لحاظ اقتصادی یا اجتماعی برای آن خانواده بیفتد.

دیگر خبرها

  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)