Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:51:36 GMT

شکایتی از ایرنا نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۸۸۸

شکایتی از ایرنا نداشتیم

سخنگوی سپاه در واکنش به برخی اخبار مشکوک و جهت دار در فضای مجازی پیرامون تشکیل پرونده قضایی برای چند مدیر و خبرنگار ایرنا گفت: شکایتی از ایرنا نداشته ایم و اخبار کذب منتشره مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سپاه نیوز، درپی انتشار اخباری مشکوک و جهت دار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر شکایت سپاه و وزارت اطلاعات از ایرنا و تشکیل پرونده قضایی برای چند مدیر و خبرنگار این خبرگزاری بخاطر انتشار مصاحبه با یکی از مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران، که با اهداف خاص دستاویز رسانه های معاند نیز قرار گرفته است،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ با رد این ادعا گفت:سپاه در این خصوص شکایتی از ایرنا نداشته است و اخبار منتشر شده دراین خصوص کذب بوده و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف تاکید کرد: این گونه خبر سازی ها تاثیری در وحدت و اخوت تزلزل ناپذیر سپاه و ارتش در صیانت از امنیت و منافع ملی کشور و نیز تعامل این نهاد انقلابی و مقتدر با اصحاب رسانه نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر «حسین سلامی» برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد تأکید کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب