Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تبریز، براساس مصوبه شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و در راستای تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای استان، تأکید بر تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخش‌های اداری واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی از ۲۲ تا ۲۵ تیر تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت‌های ضروری حضوری نیز فقط با تصمیم رئیس واحدهای دانشگاهی، رعایت موازین بهداشتی و حضور حداقلی کارکنان امکان‌پذیر خواهد بود و رؤسای این واحدهای دانشگاهی باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا خللی در امور دانشگاه ایجاد نشود.

تعطیلی فعالیت‌های اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در هفته جاری

براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و تأیید هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان فعالیت‌های اداری این دانشگاه هم از ۲۲ تا ۲۵ تیر تعطیل است.

برنامه امتحانات و آزمون‌های آنلاین طبق روال سابق بوده و مشمول این تعطیلی نیست.

انتهای پیام/

167 / 167 تعطیلی واحدهای دانشگاه پروتکل بهداشتی مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد همدان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعطیلی واحدهای دانشگاه پروتکل بهداشتی مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا