Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:01:28 GMT

کشف 35 دستگاه خودرو خارجی قاچاق در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۹۶۷

کشف 35 دستگاه خودرو خارجی قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر مستقر در خارگ ۳۵ دستگاه خودرو خارجی قاچاق در این جزیره کشف کردند.

به گزارش جماران، سردار احمدعلی گودرزی اعلام کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی جزیره خارگ با انجام اقدام‌های اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند تعدادی خودروی خارجی را با یک فروند شناور دوبه به صورت غیرقانونی وارد سواحل شهرستان بوشهر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران این پایگاه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و اجرای گشت دریایی هدفمند شناور حامل ۳۵ دستگاه خودرو خارجی را در نزدیکی سواحل بوشهر شناسایی و بموقع آن را توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزش خودروهای کشف شده ۲۲۰ میلیارد ریال است‌.

وی یادآور شد: در این عملیات ۱۰ نفر متهم دستگیر شدند.

گودرزی با قدردانی از تعامل و همکاری مرزنشینان استان بوشهر تاکید کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور در همه نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کشف خودرو قاچاق کشف خودرو خارجی قاچاق خودرو قاچاق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور طی چندین عملیات موفق شدند، تعداد ۶۵ عدد حلب روغن نباتی، ۱۳۷۰ پاکت انواع سیگار و ۷۱۰  پاکت انواع توتون به ارزش ۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را به صورت بلاصاحب کشف کنند. 

وی بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل