Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ قبلا هم درباره دستیابی پژوهشگران و پزشکان به واکسن کرونا خبرهای متعددی شنیده شده بود این بار اما چون گوینده خبر یک مقام رسمی بود که عضو ستاد ملی مبارزه با کروناست،موضوع جدی تر شد.

با این حال و علی رغم اعلام دکتر مردانی باز هم اخباری منتشر می شود که این واکسن یقینا تا پاییز و زمستان امسال به دستمان نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثالدکتر پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در رابطه با واکسن کرونا می گوید: مطالعاتی در جهان و همچنین در ایران با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در حال انجام است، اما معلوم نیست کی نتایج آن مشخص و به تولید انبوه می‌رسد و ما حتما پاییز و زمستان را با کرونا باید سپری کنیم. شاید سال آینده دارو و واکسن بیماری کرونا تولید شود.

طبق گزارش های سازمان بهداشت جهانی و همچنین شرکت های تولید کننده واکسن(شرکت های آمریکایی،انگلیسی،چینی ، هندی و آلمانی) این واکسن به احتمال زیاد و طبق اظهارات دکتر مردانی همین امسال وارد بازار خواهد شد.

دلیل این اتفاق اما این است که چهار شرکت بزرگ که وارد مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کویید 19 بر روی هزاران نفر شده اند همزمان و فارغ از نتیجه کار به انبوه سازی آن نیز مشغول شده اند.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا جدی است، آن را شوخی نگیریم/ موج دوم در پاییز می‌آید و احتمالا بسیار کشنده‌تر است

به بیان دیگر این شرکت ها به دلیل، هم نیاز فوری به واکسن کرونا و هم به دلیل رقابتی که با هم دارند همزمان با آزمایش آخرین مرحله تست واکسن که باید بر روی چند هزار نفر انجام شود و منتظر نتیجه کار باشند، در حال تولید انبوه هم هستند تا به محض این که تست سوم هم مثبت بود بلافاصله واکسن کویید 19 را به بازار عرضه کنند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم