Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل محمدی، بازی برابر فولاد خوزستان را سخت و حساس عنوان کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی شرکت نکرده بود، امروز در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و چهارمین قهرمانی متوالی این تیم گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط تیمش بعد از برد مقابل ماشین سازی گفت:

ابتدا درباره عدم حضور در سالن کنفرانس خبری بعد از بازی باید بگویم محل برگزاری نشست کوچک و بسته بود و مناسب برگزاری کنفرانس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطر مصاحبه در آن محل زیاد بود. گفتم حاضرم بیرون از این سالن مصاحبه کنم که گفتند بنر وجود ندارد.

وی افزود:

در مجموع، بازی خوبی انجام دادیم. از نظر مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بازی خوبی انجام دادیم و نسبت به دو مسابقه قبلی بهتر بودیم. چند بازیکن هم غایب بودند ولی نفرات جایگزین عملکرد خوبی داشتند. موقعیت های خوبی داشتیم. بازی به بازی تیم ما بهتر می شود و بازیکنان بیشتر در شرایط مسابقه قرار می گیرند. هر بازی که جلوتر می رویم حساسیت گرفتن سه امتیاز بیشتر می شود.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد:

هواداران نیستند ولی دلشان با ما است و دعای خیرشان بدرقه راه پرسپولیس است. ان شاءالله جوابگوی آنها حمایت آنها باشیم.

گل محمدی درباره رمز موفقیت تیمش افزود:

بازیکنان به وظایف خود آشنا هستند چه در بحث انضباطی و چه در بحث فنی و داخل زمین. قالب تیم مشخص شده است. هر کسی وارد این قالب می شود، وظیفه اش را می داند. هر کسی هم می آید چه جوان و باتجربه کارش را خوب انجام می دهد. بابت غیبت چند بازیکن هم نگرانی نداریم. ذهنیت بازیکنان هم خوب و برنده است.

وی در خصوص احتمال کسب چهارمین قهرمانی متوالی تصریح کرد:

هنوز 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده است. هنوز قهرمان نشده ایم هرچند که شانس اول قهرمانی هستیم. وضعیتمان در جدول خوب است. بازی های بعدی هم راحت نیست. نباید احساس غرور داشته باشیم و فکر کنیم کار تمام شده است. این می تواند شروع نزول یک تیم باشد. باید بهتر از قبل تمرین کنیم و تمرکز داشته باشیم. تا امتیازات لازم را نگیریم، دست بردار نیستیم و پر تلاش تر پیش می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت:

علی یک تصمیم حرفه ای گرفت. او با انتقالش مبلغی را هم به باشگاه رساند. برای او از طرف خودم و بازیکنان و اعضای تیم آرزوی موفقیت می کنیم. ان شاءالله هر کجا هست موفق باشد. در حال حاضر رادوشوویچ و دروازه بان های جوانی داریم. مسابقات را جلو می رویم. اینها هم باید بدانند در چه شرایط حساسی هستند و در این وضعیت به آنها نیاز داریم. کارشان سخت است. بازی های راحتی در پیش ندارند. رادو نشان داد دروازه بان حرفه ای و مطمئنی است و زیاد نگرانی نداریم. هرچند بیرانوند وزنه خوبی بود.

گل محمدی درباره عملکرد خوبش در پرسپولیس و کسب تنها یک مساوی مقابل استقلال تاکید کرد:

اول باید از بازیکنان تشکر کنم چون تشنه پیروزی هستند و عطش برد دارند. این در وجود بازیکنان نهادینه شده است. مهمترین دلیلش همین است. از بازیکنان به خاطر این حس خوبی که دارند تشکر می کنم. تنها کاری که می توانیم بکنیم تیم را بهتر از نظر ذهنی و بدنی آماده کنیم تا خصوصیات خوب خود را در زمین نشان بدهند. 

وی در خصوص تقابل پرسپولیس با فولاد خوزستان در هفته بعد گفت:

فولاد تیم خوب و جوانی است. آنها در پنج بازی گذشته خود پیروز شده اند. قطعا بازی راحتی نیست. درست است هواداران نیستند ولی باید از امتیاز بازی در ورزشگاه آزادی بهترین استفاده را ببریم. نیت ما در این مسابقه پیروزی است. امیدوارم بازی زیبایی باشد و سه امتیاز را کسب کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

تیم پرسپولیس شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان رفت و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند در یک بازی سخت و نفسگیر با یک گل به برتری برسند تا همچنان در یک امتیازی استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرند. یکی از اتفاقاتی که پرسپولیس را بویژه در نیم‌فصل دوم در مسیر پیروزی قرار داده تغییر سبک بازی سرخ‌هاست موضوعی که با آمدن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و حضور چند بازیکن جدید تاثیر خودش را بخوبی نشان داده است.

اسماعیل حلالی ستاره سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع درباره روند رو به رشد این تیم با روزنامه همشهری گفت و گو کرد.

*پرسپولیس در یک بازی سخت ملوان را شکست داد. بازی چطور بود؟

با تیمی بازی می کردیم که یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ امسال است و مهره‌های کارآمدی دارد. این تیم همه چیز دارد، هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوب هستند اما در چند صحنه اشتباهات ریزی داشتند که پرسپولیس استفاده کرد و به گل رسید. پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر بازی کرد و موقعیت‌هایی هم در جریان بازی ایجاد کرد که به گل تبدیل نشد.

*پیروزی‌های سریالی پرسپولیس کام هواداران این تیم را حسابی شیرین کرده و برخی از طرفداران این تیم ناخوداگاه به مقایسه تیم اوسمار و گل‌محمدی می‌پردازند. آیا این مقایسه درست است؟

اگر تیم اوسمار همان تیم گل‌محمدی بود می‌شد مقایسه کرد اما با حضور نفرات جدید در پرسپولیس قیاس درستی نیست.

*آیا سبک بازی پرسپولیس با آمدن اوسمار عوض شده است؟

عوض شده اما تغییر بازیکنان و نفرات جدید در این مسیر خیلی به سرمربی برزیلی کمک کرده است شاید اگر این نفرات در زمان گل‌محمدی به تیم اضافه می‌شدند این روند خوب در پرسپولیس یحیی هم اتفاق می‌افتاد.

*نقطه ضعف‌هایی که پرسپولیس در زمان گل‌محمدی داشت برطرف شده است؟

من بارها فریاد می‌زدم که پرسپولیس در پست دفاع چپ مشکل دارد اما بیشتر در دفاع راست بازیکن جذب می‌شد. پرسپولیس مدت‌ها بود که دفاع چپ کلاسیک نداشت چرا که با حضور بازیکن تخصصی در این پست می‌توانست به غیر از سمت راست از سمت چپ هم نفوذ داشته باشد.

*حالا با حضور عبدالکریم حسن به نظر می‌رسد این ضعف برطرف شده است. ارزیابی شما از عملکرد مدافع قطری چیست؟

خیلی باتجربه و پخته عمل می‌کند، خوب به نفرات هجومی اضافه می‌شود و شوت‌های خوبی می‌زند و فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر به شرایط عادت می‌کند و عملکرد بهتری نشان خواهد داد.

*اورونوف خرید خوبی برای پرسپولیس بود. کیفیت این بازیکن را چطور دیدید؟

به لحاظ تکنیکی و فوق‌االعاده است و قابلیت فردی خیلی بالایی دارد.

*کادر فنی استقلال بعد از پایان بازی با آلومینیوم به اشتباهات داوری معترض شدند و صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شد که نگاه‌ها به سمت یک تیم خاص بوده و داوری‌ها همیشه به نفع پرسپولیس است. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

خیلی دوست ندارم درباره این حاشیه‌ها صحبت کنم به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید به این صحبت‌ها توجه کنند و روی کار خودشان تمرکز کنند تا تیم به حاشیه نرود.

*پیش‌بینی اسماعیل حلالی از قهرمان لیگ چیست؟

به احتمال خیلی زیاد پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

کد خبر 844508 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!