Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت امواج بارشی تا روز سه‌شنبه در مرکز و تا روز پنجشنبه در نقاط شمالی استان ادامه می‌یابد که موجب رگبارهایی در مناطقی از آذربایجان‌غربی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت نیز در بخش های مختلف استان رخ داد، افزود: پلدشت با ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و تکاب با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان لقب گرفت و دمای مرکز استان نیز ۲۹ درجه سانتی‌گراد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و قرار نگرفتن در کنار مسیل‌ها افزود: تا خروج سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی ‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد طی روزهای آتی در استان دور از انتظار نیست و لازم است شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود ۳۴۰ میلی‌متر است. 

برچسب‌ها آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی گفت: امواج ناپایدار بارشی که با خود رگباران باران به همراه دارند، مناطق مختلف استان را فرا گرفت.

اردلان محمدپور افزود: این امواج ناپایدار از امروز مناطقی از آذربایجان‌غربی را فرا گرفتند و با خود افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق را به همراه دارند.

محمدپور اظهار کرد: فعالیت این اموج ناپایدار تا فردا در منطقه تداوم دارد و سپس به تدریج از منطقه خارج می شود و با خروج آن دمای هوا به طور میانگین بیش از پنج درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

وی گفت: با خروج این امواج ناپایدار تا پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگر به منطقه وارد نخواهد شد و جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دما صفر درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین پنج و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان