Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شازند افزود: زمان هیچ اختلافی در کشور نیست، همه کارگزار و مدیر جمهوری اسلامی هستند و باید به همدیگر کمک کرد، دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ایران را به زانو درآورند اما همه باید هوشیار باشند و توان‌ها نباید تکه تکه شود بلکه باید همه امور با وحدت به پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هر فردی که دوستدار جمهوری اسلامی است و هر ایرانی باغیرتی که به آینده ایران فکر می‌کند باید همه توان و تلاش خود را برای رسیدن کشور به قله‌های بالاتر به کار گیرد.

وی اظهارداشت: مدیران امروز همه می‌دانند در چه زمانی لباس خدمت بر تن کرده‌اند، مگر مدیری می‌تواند شرایط امروز جامعه که جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین، پیچیده‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحریم‌های تاریخ قرار دارد را درک نکند و یا حرفها و کارهایی انجام دهد که بدون توجه به این شرایط باشد، کدام انسان با وجدان، با انصاف و عاقل می‌تواند این شرایط را نادیده بگیرد.

وی بیان کرد: همه مدیران اجرایی کشور و استان مرکزی در هر پست و مقامی که هستند باید توجیهات لازم و اطلاعات کافی در خصوص مختصات زمان و مکان داشته باشند،  و همه مدیران باید برنامه واقع‌بینانه داشته باشند که این مهم بدون در نظر گرفتن مختصات زمان و مکان امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه مدیران باید به زمان‌شناسی اهمیت ویژه دهند تا در مسیری که انتخاب کرده‌اند به خوبی خدمت کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به هیچ کسی در هیچ جایی از دنیا آزار نرسانده اما قلدران جهان به ما آسیب رسانده و می‌رسانند زیرا آنها نمی‌خواهند ببینند که ما روی پای خود ایستاده‌ایم و مردم کشورمان برای خود تصمیم می‌گیرند.

وی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نکرده و هیچ ممکلتی را تحریم نکرده است، اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران راه خود و آرمان‌های خود را دارد و دشمنان نمی‌توانند ببینند که ایران کشوری مستقل در خاورمیانه است و برای خود تصمیم می‌گیرد و به همین دلیل همه توان خود را برای ضربه زدن به کشور به کار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مدیری که از محدوده مکانی خدمت خود اطلاعات ناقص داشته باشد هر چقدر هم  که توانمند باشد، نمی‌تواند خدمت شایسته ارایه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحران کرونا سراسر جهان و کشور را فرا گرفته، شمار زیادی از هموطنان تاکنون فوت کرده‌اند، بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده است و شرایط خاص و ویژه‌ای در جامعه حاکم است، مگر مدیر اجرایی و کارگذار حکومتی می‌تواند این شرایط را نادیده بگیرد.

اکرمی اظهار داشت: در شرایط سخت نباید غصه خورد، نباید مشکلات را به گردن دیگران انداخت و یا مردم را نا امید کرد زیرا  زمانی که صدام با حمایت همه ابرقدرت‌های زمان به کشور ما حمله کرد، ارتش مدرنی در کشور وجود نداشت، زیرا انقلاب تازه به پیروزی رسیده بود و هنوز ارکان نظام به خوبی استقرار نیافته بود، اما رزمندگان و ملت شجاع ایران جانانه ایستادند نشان دادند که پای آرمان‌های خود تا انتها ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران رهبری دارد که ولی‌فقیه زمان است، مجتهد و مرجع جامع شرایط و یک انسان خدا ترس است، چه افتحاری می‌تواند بالاتر از این برای ایران اسلامی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مختصات زمان امروز حکم می‌کند مدیر جمهوری اسلامی در هر جایی که خدمت می‌کند دنبال بهانه نباشد و بلکه در پی خدمات بهتر و شایسته‌تری باشد

اکرمی تاکید کرد: بهانه از هیچ مدیری در هیج جایی پذیرفتنی نیست، رزمندگان ما در دروان هشت سال دفاع مقدس گلوله و اسلحه نداشتند، اما جنگیدند و اجازه ندادند یک میلیمتر از خاک کشور به دست دشمن برسد و امروز مدیران باید از رزمندگان الگوگیری کنند و همه در این شرایط و در این مکان جغرافیایی باید همت ها و عزم‌ها را جزم کنند.

وی عنوان کرد: در شرایط حاضر و مکان حاضر نمی‌توان با کار معمولی کشور را به خوبی جلو برد، باید کارها متفاوت، دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد، قومیت، مذاهب و افکار سیاسی مختلف در کشور وجود دارد اما ایران یک ملت و امت واحد است و همه باید در مسیر سربلندی جمهوری اسلامی حرکت کنند و انتظار است هر فردی دل در گرو ایرانی آباد، آزاد و سربلند دارد و در هر جایگاهی که قرار دارد به افق نهایی نگاه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: جمهوری اسلای ایران باید همیشه سرافزانه بدرخشد و انتظار است مدیران شهرستان‌های مختلف استان مرکزی و کشور، زمان و مکان را به خوبی درک کنند و با کار مضاعف از این مسیر سخت و مرحله سخت با سرافرازی عبور کنند.

وی تاکید کرد: همه فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان مرکزی باید از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای اعتلای بیشتر کشور و استان بهره‌گیری کنند.

در این آیین «حسین رجبی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شازند معرفی و از خدمات «مصطفی عرب» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها وحدت ملی استان مرکزی وزارت کشور شازند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی استان مرکزی وزارت کشور شازند وحدت ملی استان مرکزی وزارت کشور شازند جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر، معاون اول رئیس دولت سیزدهم بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در تماس تلفنی حسین عرنوس، ضمن تبریک روز ملی سوریه بر گسترش روابط دوجانبه دو کشور تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از پیام تسلیت دولت سوریه در پی هدف قراردادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران، اوج استیصال آن رژیم خبیث در برابر مقاومت فلسطین و گروه های مقاومت را نشان داد.

معاون اول رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه طوفان الاقصی منطقه را وارد فضای جدیدی نموده، اظهار داشت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مخبر با اشاره به اهمیت راهبردی سوریه و ضرورت تعمیق و گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها، بر لزوم تشکیل «کمیته‌های مشترک پیگیری همکاریهای اقتصادی دو کشور» و تلاش برای اجرایی شدن توافقات و قراردادهای امضا شده میان تهران و دمشق تاکید کرد.

توجه بیشتر به توسعه همکاری های اقتصادی در حوزه های مشترک تجاری، تسهیل فعالیت بخش خصوصی دو کشور، لزوم همکاری در حوزه حمل و نقل، ترانزیت و نیز گردشگری از جمله محورهای این گفتگوی تلفنی بود.

نخست وزیر سوریه نیز در این تماس تلفنی ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از مستشاران جمهوری اسلامی و شهروندان سوری در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، آن را نقض قوانین و مقررات بین المللی عنوان کرد.

حسین عرنوس از عملیات اخیر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان پاسخ دندان شکن به اقدامات رژیم صهیونیستی یاد کرد و با تبریک این رشادت به دولت و ملت ایران افزود: جمهوری اسلامی تنها تأسیسات و زیرساخت های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار نداد بلکه این اقدام شجاعانه موجودیت رژیم صهیونیستی و اعتبار آن و متحدان این رژیم را زیرسوال برد و به چالش کشید.

نخست وزیر سوریه از آمادگی کامل ارتش و نیروهای مسلح این کشور برای حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و مقابله با اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: ارتش سوریه آماده است به تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی پاسخ دندان شکن دهد.

وی از عزم و اراده جدی دولتمردان جمهوری اسلامی برای پیگیری و اجرایی شدن اسناد و توافقات فیمابین دو کشور تقدیر و بر توسعه روند همکاری های مناسب دو کشور در زمینه تجارت آزاد و همچنین امور بانکی تاکید کرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896796

دیگر خبرها

  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی باعث اقتدار نظام است