Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ناوگان آمبولانسی هلال احمر به‌روز می‌شود، گفت: رئیس‌جمهور دستورات ویژه‌ای را برای تجهیز اقلام امدادی هلال‌احمر داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مهراب شریفی‌سده شامگاه شنبه در حاشیه نشست مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از تلاش همکاران هلال احمر در زنجان اظهار داشت:  وضعیت امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان به نسبت قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت برای تجهیز انبارهای امدادی هلال‌احمر برنامه‌های ویژه‌ای دارد، گفت: انبارهای امدادی شمالغرب زنجان هم از جمله مواردی است که از محل کمک‌های دولت برای تجهیز انبارهای امدادی به زنجان هم تخصیص داده خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: مقدمات کار در تهران در حال انجام است که به زودی بر ذخایر امدادی ما اضافه خواهد شد که با این اقدامات سطح آمادگی جمعیت هلال حمر را ارتقا خواهد داد.

گزارش| آزمون پرحواشی نهضت سوادآموزی در زنجان/ چرا برخی آموزشیاران از حضور در آزمون محروم شدند؟گزارش| 15 سال از کلنگ‌زنی گذشت؛ حال ورزشگاه نیمه‌تمام 3 هزار نفری ابهر خوب نیستگزارش ویدئویی| ورزشگاه 15 هزار نفره زنجان 15 ساله شد/ آیا زیتون زنجان به ثمر می‌نشیند؟

وی خاطرنشان کرد:  برای خرید و تجهیز بخشی از اقلام امدادی با کمک رئیس جمهور اعتباری تخصیص داده شده که در حال خریداری هستیم و تعدادی آمبولانس و خودروهای امدادی به ناوگان هلال احمر به منظور ارائه بهتر خدمات امداد و نجات اضافه خواهد شد.

شریفی‌سده با بیان اینکه وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر ارائه خدمات امدادرسانی و کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث است، تاکید کرد: پایگاه امدادی شمالغرب در استان زنجان ظرفیت خوبی را  برای استان حتی کشور ایجاد کرده است.

وی در پایان به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: هلال احمر در استان زنجان اقدام به آماده‌سازی و تجهیز نقاهتگاه‌هایی برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس کرده و آمادگی بیشتر در سطح این استان برای مقابله با این بیماری و در صورت وخامت اوضاع  نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش| آزمون پرحواشی نهضت سوادآموزی در زنجان/ چرا برخی آموزشیاران از حضور در آزمون محروم شدند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان زنجان برای تجهیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر