Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را با احتساب همسان سازی اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری خود به مناسب هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: هیچ الزامی در قانون نیامده که حداقل حقوق بازنشسته تامین اجتماعی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد چراکه این الزام برای بازنشستگان کشوری است، اما ما خود را ملزم میدانیم تا حقوق بازنشستگانمان را افزلیش دهیم، این رقم ۳۲ میلیارد تومانی که از دولت گرفتیم برای اجرای همسان سازی در ۳ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: آنچه ها در جلسات با کانون بازنشستگان تفاهم شد این است که حداقل بگیرانی که تا سال گذشته با ۳۰ سال سابقه یک میلیون و ۵۸۰  هزار تومان می گرفتند امسال با افزایش ۲۶ درصد و احتساب همسان سازی، ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دریافت کنند و برای افرادی که ۳۵ سال سابقه دارند این رقم به حدود ۳ میلیون تومان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازنشستگان حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان بازنشستگان تامین اجتماعی تامین اجتماعی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 845527 منبع: مهر برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی خبر مهم

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»