Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:23:06 GMT

حجاب و عفاف مطالبه جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۲۰۳

حجاب و عفاف مطالبه جهانی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه شهرستان قرچک گفت: حجاب و عفاف، فطرت انسانی، تجلی بندگی، مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،ربابه نجاریان طوسی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک درگفت و گوی خبری با خبرنگاران اظهار داشت:هفته عفاف و حجاب ، پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد در ۲۱تیرماه سال ۱۳۱۵دراعتراض به قانون کشف حجاب رضاخان رخ داد ،این هفته که از ۹۹/۴/۲۱الی۹۹/۴/۲۷می باشد درواقع فرصت مناسبی است که با نهادینه سازی حیا و عفاف وتقویت هویت زن مسلمان ایرانی با اجرای برنامه های مختلف به صورت هوشمندانه بابهره گیری از کلیه ظرفیت ها درفضای حقیقی وبه ویژه در فضای مجازی باتوجه به شرایطی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد ،به این مهم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:هدف از اجرای این برنامه ها در این هفته ایجاد مطالبه عمومی توسط مردم شهید پرور شهرستان قرچک وهم چنین مسئولین و متولیان امر برای ترویج عفاف و حجاب وسبک زندگی عفیفانه وپیش گیری از بی بندوباری  می باشد .

 

نجاریان طوسی با بیان اینکه برای رسیدن به این اهداف می بایست زمینه همکاری وهم افزایی کلیه سازمان ها و نهادها و ارگان های دولتی و غیردولتی سطح شهرستان فراهم گرددوبتوانیم باتعامل حداکثری واستفاده ازهمه ظرفیت ها و فرصت ها ضمن تشکیل کمیته شهرستانی عفاف و حجاب و مشارکت فعالان فرهنگی برنامه های اثربخش وجریان ساز به صورت کوتاه مدت در طول این هفته وبه صورت بلند مدت در طول سال اجرا گردد.

 

مسئول بسیج خواهران درپایان عنوان کرد :طبق روزشمار هفته عفاف و حجاب اهم برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان در سطح حوزه ها وپایگاه های مقاومت درفضای حقیقی بارعایت پروتکل های بهداشتی وبه ویژه درفضای مجازی به شرح ذیل می باشد:


«برگزاری جلسات متعدد درون سازمانی وبرون سازمانی ، ستادهفته عفاف و حجاب
تهیه و انتشار بیانیه هفته عفاف و حجاب درفضای مجازی ، تهیه و تدوین تولید محتوا باموضوعات عفاف و حجاب درفضای مجازی
اجرای مانورهای فرهنگی بامحوریت جشنواره ندای فطرت در سطح شهرستان وفضای مجازی
برگزاری نشست های سبک زندگی عفیفانه
برگزاری همایش باعناوین مروارید حجاب ،دختران تمدن ساز و.‌‌..بارعایت پروتکل های بهداشتی باحضور بانوی مسلمان شده از کشور آفریقا ، اجرای طرح چراغ هدایت وراه اندازی کتابخانه های کوچک بامحوریت کتب عفاف و حجاب وسبک زندگی ایرانی اسلامی در آرایشگاه های زنانه شهرستان
برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ،هنری و...در فضای مجازی ، تقدیر و تجلیل از بانوان موفق محجبه درعرصه های مختلف علمی،فرهنگی،هنری،ورزشی و... ، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهیده فاتحی کرجو»
و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان قرچک هفته حجاب و عفاف هفته عفاف و حجاب برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد