Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز در سطح کشور مردم از عدم نظارت می‌نالند نه از مقررات؛ بنابراین باید توجه داشت که در هر امری نظارت بسیار حائز اهمیت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: خطر آسیب‌های انحرافات انسان بسیار بدتر از کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری کرونا تنها یک مرض است و به دین، ناموس، شرف و شخصیت انسان کاری ندارد اما اگر رعایت بهداشت‌های روانی صورت نگیرد و از انحراف پیشگیری نشود مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: متأسفانه در سبک زندگی خود به خطا رفته‌ایم؛ ویروس کرونا اگرچه آسیب‌هایی به بار آورد اما در بخشی دیگر باعث شد تا بیدار شویم بنابراین اگر چنانچه سبک زندگی خود را درست کنیم کرونا فرصت است اما اگر چنانچه همانند قبل باشیم خداوند می‌تواند آن را به بلایی بدتر تبدیل کند.

امام جمعه بیرجند گفت:  مردم همواره در راه خیر با همه مشکلاتی که وجود دارد از جمله در بحث کمک به عتبات عالیات، گلریزان برای نیازمندان و رفع مشکلات پیش‌قدم بوده و در امر کمک به بهزیستی نیز این حضور قابل ستایش است.

کارنامه دستگاه قضایی ایلام در تعدیل آسیب های اجتماعی قابل دفاع استضریب نفوذ آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میانگین کشوری استتهران| مرکز سطح یک آسیب های اجتماعی در بهارستان افتتاح می‌شود

عبادی بیان کرد: آنچه شما نسبت به معلول و کودکان، پدران و مادران انجام می‌دهید از بهترین عبادات است و هیچ عبادتی به پای آن نمی‌رسد.

وی اظهار داشت: هر فردی باید در خود احساس شخصیت کند؛ بنابراین مسلما اولویت با این است که به هر نسبتی به آن فرد توان داده شود و کمبودها را از ناحیه حمایت جبران کرد نه اینکه تنها به او کمک کرد که  سازمان بهزیستی در این جهت خوب عمل کرده است.

امام جمعه بیرجند افزود: اگر هر سازمانی به موقع و درست عمل کند و پیشگیری امور را در دستور کار قرار دهد بهتر از آن خواهد بود که امور فاسد شود و بعدا بخواهد آن را بازسازی کند.

وی عنوان کرد: بیش از اندازه‌ای که شما در جهت کمک به ناتوان تلاش و زحمت می‌کشید باید توجه داشته باشید که او یک انسان است و از جهت مسائل روانی، تربیتی و شرعی نیز باید رعایت پیشگیری‌ها را انجام دهید.

عبادی گفت: امروز در سطح کشور مردم از عدم نظارت می‌نالند نه از مقررات و گاهی از مشاورین خارج سازمان بهزیستی گزارشاتی می‌رسد که خود مشاور مشکل ایجاد می‌کند و مشورت وی باعث اختلاف بیشتر در خانواده می‌شود؛ بنابراین باید توجه داشته باشید که در هر امری نظارت بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: کودک و معلول محبوب خدا است و کاری که شما انجام می‌دهید نیز محبوب خدا است پس آن را با هیچ چیز عوض نکنید. گاه گزارشاتی از مهدهای کودک به دستمان می‌رسید که برنامه‌هایی که بر روی روان کودکان انجام می‌شود شرعی نیست یعنی باعث آسیب‌دیدن آنها می‌شود و باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همواره بهداشت بر درمان اولویت دارد ادامه داد: هر سازمانی بر اساس علم و تجربه در اجرای امور به حسن و قبح قوانین و مقررات پی می‌برد و آن را جابه‌جا و تکمیل می‌کند اما آنچه در مدیریت مورد نیاز می‌باشد، نظارت است.

انتهای پیام/ 254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... ۸ جلسه در مورد آسیب های اجتماعی در محضر رهبری برگزار شده است قزوین| از ظرفیت بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی به‌کارگیری شود قزوین| استفاده از ظرفیت ریش سفیدان محلات در کاهش آسیب های اجتماعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جواد حسینی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با بیان اینکه حجاب هم واجب شرعی و از لحاظ قانونی تکلیف است، اظهار کرد: امروز مردم به صورت جدی دغدغه حجاب دارند و همه ما نیز در این خصوص وظیفه داریم به مقوله عفاف و حجاب توجه کنیم.

وی افزود: پلیس با اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) در حال خدمت به مردم است و این اقدام پسندیده نیز نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت، گفت: امیدوارم مردم نیز در اجرای این طرح همچون گذشته در رستای همکاری با پلیس نقش آفرینی کنند.

حسینی افزود: همه ما وظیفه داریم در این طرح قانونمدارانه عمل کنیم و درراستای سالم سازی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به وسیله رسانه‌ها به دنبال ترویج مسائل فرهنگی غربی و ایجاد شکاف میان خانواده و بنیان خانواده هستند و جامعه را دچار آسیب‌های گوناگون کنند که می‌طلبد نهادها و مسئولان در این خصوص با مشارکت مردم در جهت سالم ماندن جامعه و افزایش سلامت روانی و تکیم خانواده‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6081100

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی