Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:16:29 GMT

جدال نزدیک اصفهانی ها در جدال بزرگ تهران و تبریز

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۲۶۸

احسان حاج صفی و علی کریمی که روزگاری در سپاهان هم تیمی بودن، در دیدار دیشب استقلال و تراکتور مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و تراکتور در آخرین بازی هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش، چیزی جز نتیجه ی بدون گل نبود. در این دیدار که دو تیم از خط هافبک قدرتمندی بهره می بردند، جنگ های میانه ی زمین زیادی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری هایی که اغلب با برتری خط هافبک استقلال بخصوص در نیمه ی دوم همراه بود. احسان حاج صفی و علی کریمی دو بازیکن تیم های تراکتور و استقلال که روزگاری در سپاهان هم تیمی بودند، دیشب بارها در میانه ی میدان به تقابل با یکدیگر پرداختند. کریمی که بیش از 5 سال در لباس تیم های پایه و اصلی سپاهان ظاهر شد، در سال 1394 به همراه حاج صفی در پیراهن سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کردند و دیشب شاهد صحنه ی تقابل این دو بازیکن کلیدی و سطح بالای دو تیم بودیم.


در بازی دیشب، حاج صفی برخلاف هفته ی قبل و دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، کم فروغ ظاهر شد و نتوانست انتظارها را برآورده کند. اما در سوی مقابل، کریمی هر چند که درخشان ظاهر نشد اما به نسبت، بهتر از احسان کار کرد و بازی قابل قبولی را ارائه داد. 

 


کریمی پس از بازگشت از محرومیتی که در دیدار جنجالی مقابل فولاد گریبانگیرش شده بود، توانست در کنار فرشید اسماعیلی بازی قابل قبولی را در خط هافبک آبی های پایتخت انجام دهد هر چند که هنوز هم انتظارات مجیدی و هواداران استقلال از او بیشتر است.


برخلاف بازی رفت دو تیم که در تبریز برگزار شد و 6 گل نیز به همراه داشت، استقلال و تراکتور برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به نتیجه ی تساوی بدون گل دست یافتند تا جنگ بر سر کسب سهمیه، همچنان و در هفته های آتی، ادامه دار باشد.

تراکتور احسان حاج صفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور احسان حاج صفی حاج صفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

ارسلان مطهری که در استقلال مورد توجه جواد نکونام قرار نگرفت و خیلی در فصل جاری بازی نکرد، نیم فصل را هی تراکتور شد، اما آنجا هم خیلی به میدان نرفت و حالا تبدیل به یک نیمکت نشین و حتی سکو نشین شده است.

مطهری با امید فراوان راهی تبریز شد تا شاید بتواند آنجا احیا شود، اما پاکو خمس هیچ اعتقادی به این مهاجم نداشت و اصلاً مشخص نشد که این بازیکن با نظر چه کسی خریداری شده است.

از این اتفاقات البته در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد، اما مورد ارسلان مطهری حتی از مهدی عبدی هم جالب‌تر بود و انگار مهاجم سابق استقلال که سابقه زدن ۴ گل در دربی‌های تهران را هم دارد در تبریز گم شده است. 

نکته مهم اینجاست که تراکتور امسال به زعم بسیاری از کارشناسان در خط حمل مشکل داشته و نفراتی، چون امیرحسین حسین‌زاده هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. حالا باید دید با رفتن پاکو خمس چه اتفاقاتی تیم محبوب تبریز رخ می‌دهد و آیا بخت ارسلان مطهری و مهدی عبدی باز می‌شود یا نه؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور
  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!