Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی نحوه محاسبه بسته های اینترنت همراه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: گزارش های مردمی بر کم فروشی و گرانفروشی اپراتورهای اینترنت همراه دلالت دارد و اعتراضات بسیاری مبنی بر اینکه بسته های اینترنتی خریداری شده، زودتر از موعد مقرر به اتمام می رسد به نمایندگان مجلس رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میهمان این هفته کمیسیون صنایع و معادن است، افزود: موضوع نحوه محاسبه بسته های اینترنت همراه در جلسه کمیسیون بررسی خواهد شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرچه سریعتر، از گرانفروشی اپراتورها جلوگیری کند

وی اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید هرچه سریعتر با نظارت دقیق بر عملکردها اپراتورها، از گرانفروشی آنها جلوگیری کند زیرا در روزهای اخیر مردم از گران شدن اینترنت همراه گلایه های بسیاری داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: از آنجایی که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از فضای مجازی افزایش یافته، گران شدن اینترنت همراه موجب افزایش هزینه های سبد خانوار شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن با دعوت از مسئولان مربوطه موضوع گرانفروشی و کم فروشی را مورد بررسی قرار می دهد زیرا اینترنت در شرایط کنونی به یکی از نیازهای ضروری مردم تبدیل شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن اینترنت همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی