Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان در نامه‌ای به رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و لزوم تشدید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، جلوگیری از تشکیل اجتماعات جهت قطع زنجیره انتقال و حفظ سلامت عمومی شهروندان، تا اطلاع ثانوی انجام هر گونه مراسم‌های عمومی در آرامستان‌ها و برگزاری اجتماع جهت تشییع، تدفین و ترحیم در بهشت زهرا (س) ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی اظهار کرد:بر اساس اعلام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزاری اجتماعات و عدم رعایت فاصله‌های اجتماعی زمینه انتقال ویروس را فراهم می‌کند که در راستای حفظ سلامتی عمومی شهروندان برگزاری مراسمات ترحیم، تشییع و تدفین اموات در آرامستان‌ها صرفا برای جمع محدودی از خانواده وبستگان درجه یک امکان پذیر خواهد بود. همچنین برگزاری مراسم ترحیم نیز در مساجد ممنوع می‌باشد.
او با هشدار به افزایش مجدد آمارمبتلایان و متوفیان کرونایی در استان یادآورشد: آرامستان‌های شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی، از مناطق مستعد شیوع کرونا بوده، بنابراین ضروری است شهروندان تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان زنجان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.‌

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی است که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.

پلیس راهور تهران اعلام کرده که با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

کد خبر 6062595 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم «زهرا شجاعی»
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ