Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد مرادیان از آماده‌باش مرکز فوریت‌های پزشکی برای موج دوم کووید ۱۹ خبر داد و افزود: با توجه به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در استان، حجم ماموریت‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع این ویروس و افزایش انتقال بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی، سازمان اورژانس  برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده‌ تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ادامه داد: پرسنل اورژانس در این ایام از جان مایه گذاشته‌اند و ایثار کردند. حجم و فشار کارها بسیار بالاست از این رو از مردم فهیم شیراز و استان فارس می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اورژانس فارس با بیان این‌که بیشتر مبتلایان افرادی هستند که در مجالس یا اماکن شلوغ شرکت کردند، خواستار محدود کردن تجمعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده دائم از ماسک شد.

کد خبر 530109 برچسب‌ها استان‌ فارس كرونا در ايران اورژانس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس كرونا در ايران اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: صبح پنجشنبه در پی تماس شهروندان با اورژانس داراب و اعلام این خبر که یک کودک ۱۰ ساله به نام محمد عباسی در لایزنگان داراب در جریان بارش شدید باران و آب گرفتگی این منطقه گرفتار و غرق شده است فوراً یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام می‌شود.

رئیس اورژانس فارس افزود: متأسفانه عملیات درمان، احیا و نجات وی حین انتقال به درمانگاه رستاق داراب نیز بدون پاسخ می‌ماند و کودک غرق شده پیش از هرگونه اقدامی فوت می‌کند.

روستای لایزنگان یکی از روستاهای زیبای استان فارس و از جاذبه‌های گردشگری داراب است که در فاصله ۷۵ کیلومتری از این شهر قرار دارد. ‌

کد خبر 6082054

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز