Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی ملاشاهی اظهار کرد: این بارش‌ها به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق خواهد بود و انتظار می‌رود تا پنج شنبه در ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ویژگی بارش‌های رگباری احتمال جاری شدن رواناب و بارش تگرگ در این مناطق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان توضیح داد: توصیه می‌شود در زمان بارش‌ها از رفتن به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

ملاشاهی در بخش دیگری به آخرین وضعیت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۲ متر بر ثانیه معادل ۷۹ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی امروز نیز وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان ادامه دارد به طوریکه در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بادهای ۱۲۰ روزه از بعداز ظهر دوشنبه تا چهارشنبه فروکش خواهد کرد و هوا حدود ۳ تا ۴ درجه در شمال استان گرم‌تر می‌شود.

کد خبر 530116 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان آب و هوا ایران سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان