Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یونس صالحی صبح یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های پژوهشی طرح تاپ اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۷ مورد متقاضی نیاز پژوهشی و فناورانه، در سامانه الکترونیکی تاپ ثبت نام کردند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: این تقاضاها از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره با اهمیت طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار افزود: از مجموع ۱۷ مورد ثبت نامی، تعداد ۹ واحد صنعتی و تعداد ۸ واحد از صنایع معدنی هستند که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد بیشتری در این طرح ثبت نام کنند.

صالحی عنوان کرد: طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) به عنوان یک فرصت برای بنگاه‌های اقتصادی و همچنین مراکز دانشگاهی جهت انجام پژوهش‌های کاربردی در راستای جهش تولید و شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

وی گفت: تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه، گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های اقتصادی، تعمیق ساخت داخل از جمله اهداف این طرح است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح ملی تاپ می‌تواند به توسعه صادرات، اشتغال پایدار و استاندارد کردن محصولات کمک کند.

وی بیان کرد: طرح ملی تاپ (توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) از چهار بخش شامل دانشجوی تاپ، بنگاه اقتصادی، اساتید تاپ و سرباز تاپ تشکیل شده است.

کد خبر 4971946

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بوشهر ارتباط صنعت و دانشگاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف تولید و توسعه اشتغال پایدار استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست