Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:47:05 GMT

تصمیم جدیدی درباره کنکورها گرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۶۵۸

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و هرگونه تصمیم جدید منوط به تصویب ستاد ملی کرونا است.

به گزارش مهر، دکتر علی اکبر حق دوست در خصوص آزمون‌های کشوری در توضیحاتی افزود: موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و به سادگی نمی‌توان در این مورد تصمیم گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بحث سلامت داوطلبان و مجریان برگزاری بسیار مهم است و باید حتماً به دقت مد نظر باشد. در عین حال آرامش جامعه و توجه به مطالبات عموم مردم نیز در کنار بحث‌های تکنیکال اهمیت دارد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: بر اساس بحث‌های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم گیری نهایی را انجام دهند و قطعاً به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم و داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند.

حق دوست تاکید کرد: صحبت‌هایی که تاکنون انجام شده بیشتر بحث‌های فنی و تحلیل‌های فردی است و جمع بندی نهایی بر اساس پیشنهادات کارشناسی توسط سخنگویان رسمی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانم اعلام کنم این است که نقطه نظرات کارشناسی، رصد نظرات داوطلبان، توجه به سلامت مردم و نهایتاً بحث‌های فنی به صورت مبسوط در حال انجام است و ان‌شاالله به زودی نظر نهایی اعلام خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: هر گونه تصمیم جدید در رابطه با آزمون‌ها بعد از تصویب ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه تصمیم جدید کنکور سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند