Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پی تغییرات مدیریتی در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد پیامی صادر کرد.

ابه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران طی پیامی ضمن تجلیل از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام کلانتری در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تقدیر و انتصاب فرزاد جهان‌بین در این سمت را به وی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این پیام به شرح زیر است:

شاهد هستیم که تقدیر بر آن بوده است که از حضور ارزنده و پر برکت جناب آقای دکتر کلانتری در کسوت معاونت دانشجویی فرهنگی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بی بهره شویم و خدا را شاکریم که با حضور جناب آقای دکتر جهان‌بین این مسئولیت به فردی جوان و انقلابی سپرده شده است تا کشتی بزرگ اعتلای فرهنگی با هدف پیشبرد اهداف کلان انقلاب اسلامی در قاموس دانشگاه با جان و دل به حرکت پر تلاش خود ادامه دهد.

حرکتی که با حضور جناب آقای دکتر کلانتری در دانشگاه آزاد از حدود سه سال پیش آغاز شد و عرصه فعالیت‌های فرهنگی به معنای واقعی در این دانشگاه به جایگاه فرهنگ اسلامی رسید و به خواسته حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ایجاد دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی گوش جان سپرده شد.

جا دارد از زحمات جناب آقای دکتر کلانتری نهایت سپاس را داشته باشیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت و خدمت به انقلاب اسلامی در جای جای کشورمان را داشته باشیم.

همچنین جای بسی تقدیر و تشکر دارد به جهت انتخاب شایسته جناب آقای دکتر جهان‌بین برای این مسئولیت بزرگ، جایی که در راستای تحقق گام دوم انقلاب و فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بحث جوانگرایی گام برداشته شده است.

انتخابی دقیق و بر پایه شایسته سالاری با توجه به پیشینه ایشان که نوید بخش اقداماتی جهادی و انقلابی در این دانشگاه خواهد بود.

ان شاءالله که حضور جناب آقای دکتر جهان‌بین به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی باعث ارتقا هرچه بیشتر جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ایجاد دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی گردد.

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران جناب آقای دکتر انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در نشست پرسش و پاسخ دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاهی که فهم سیاسی ندارد، اثر بخش هم ندارد.
محمدعلی زلفی‌گل در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر کاهش فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، به سامانه فرهنگ‌نما و ثبت فعالیت‌های فرهنگی در این سامانه اشاره و تأکید کرد: برای دانشگاهیان فعال در امور فرهنگی، کارنامه فرهنگی صادر می‌شود و به همین منظور، بودجه فرهنگی نیز به ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۳ اضافه شده است.
وی همچنین از پایان‌نامه‌هایی که بروندادی ندارد به عنوان علم عنکبوتی یاد کرد و افزود: رتبه علمی ۱۵ در جهان نتیجه رشد علمی کشور است.
وزیر علوم همچنین درباره استفاده از نخبگان و اعضای هیئت علمی، واقعیت دانشگاه را مبتنی بر بر پویایی و توانایی علمی دانست و ضمن دعوت مسئول بسیج دانشگاه علامه به انجام کار تحقیقاتی گفت: تولید علم شامل نظریه و مقاله هم می‌شود و برونداد‌های دیگری از جمله تبدیل ایده به محصول هم دارد.
زلفی‌گل با درخواست برای ارزیابی وزارت علوم اساس قانون خاطرنشان کرد: به همه حرف‌هایی که زدیم و وعده‌هایی که دادیم عمل کردیم و اگر کمی انصاف داشته باشید، همیشه در بین دانشجویان حضور داشتیم.
لازم به ذکر است سامانه فرهنگ‌نما (فرنما) سامانه‌ای است که با رویکرد جمع‌آوری کارنامه فرهنگی دانشجویان راه‌اندازی شد و تمام فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در این سامانه ثبت می‌شود. بر این اساس، دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، علاوه بر کارنامه علمی، یک کارنامه فرهنگی نیز خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد