Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو بعد از باخت خانگی شاگردانش در هفته سی‌و‌دوم سری A اعتراف کرد که کسب اسکودتو برای تیم او هدفی واقع‌بینانه نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از باخت 2 بر یک روز گذشته (شنبه) لاتزیو مقابل ساسولو در ورزشگاه المپیکو که سومین باخت متوالی این تیم بود و منجر به افزایش فاصله این تیم با یوونتوس صدرنشین به 8 امتیاز شد، گفت: بازیکنان ما با تمام توان‌شان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در این مقطع باز هم کافی نیست. ما طی چند روز اخیر بارها با بازیکنان‌مان صحبت کرده‌ایم. با این فاصله کم میان بازی ها، واقعاً مشکلات زیادی داریم. ساسولو آنقدر بازیکن روی نیمکتش داشت که توانسته بود با 9 تغییر نسبت به بازی قبلی، ترکیبی متفاوت را به میدان بفرست اما ما فقط مجبور بودیم با همان ترکیب و آرایشی به میدان برویم که در بازی مقابل لچه داشتیم و همان اتفاقی رخ داد که در آن بازی افتاد. یک بار دیگر ما گل زدیم و جلو افتادیم و در پایان باختیم. خودتان می‌توانید ببینید که ما به اندازه کافی تندوتیز نیستیم چون داریم گل می‌خوریم، اتفاقی که تا سه ماه پیش به این آسانی رخ نمی‌داد.

اینزاگی درباره دگرگون شدن وضعیت تیمش پس از وقفه سه ماه لیگ به خاطر شیوع کرونا هم اظهار داشت: بیشتر از همه از این افسوس می‌خوریم که بازیکنان‌مان در طول مدت قرنطینه تمرین داشتند. با این حال تنها 10 دقیقه پس از آغاز دوباره مسابقات مشکلات ما شروع شرد. لوکاس لیوا، دانیلو کاتالدی، آدام ماروسیچ، راموس، خواکین، کورئا، بابی آدکانیه همگی دچار مشکل شدند. بعد هم که نوبت به سناد لولیچ رسید.

سری A| ساسولو در وقت‌های تلف شده سومین شکست متوالی لاتزیو را رقم زد

سرمربی لاتزیو در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش تأکید کرد: ما چند امتیاز دیگر می‌خواهیم چون اسکودتو برای ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. صحبت از قهرمانی لاتزیو همیشه کمی اغراق‌آمیز بود چون ما باید واقع‌بین باشیم. این حرف من معنایش این نیست که ما تسلیم خواهیم شد. فصل آینده در لیگ قهرمانان ما قادر خواهیم بود که از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A سیمونه اینزاگی تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا بیشتر بخوانید... درگیری شدید در رختکن لاتزیو پس از باخت مقابل ساسولو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A سیمونه اینزاگی تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا سری A سیمونه اینزاگی لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال

علیرضا بهبودی در مورد شکست مقابل فولاد گفت: فکر می‌کنم مغلوب تجربه بازیکنان تیم سیرجان شدیم.

به گزارش ایسنا، تیم فولاد سیرجان  ایران سه‌شنبه شب، هفتم فروردین در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق شد با حساب سه بر دو پیکان تهران را شکست بدهد و به فینال لیگ برتر والیبال صعود کند.

این تیم در اولین دیدار فینال هم پیکان را شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه‌نهایی به فینال صعود کرد.

علیرضا بهبودی، کاپیتان تیم پیکان پس از شکست مقابل فولاد گفت: بازی خیلی خوب، جذاب  و تماشاگر پسندی بود. اواخر ست سوم تمرکزمان را از دست دادیم و مسابقه‌ای را که باید امروز سه بر صفر برنده می‌شدیم، متاسفانه باختیم. در کل بازی خوبی بود به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم مغلوب تجربه بازیکنان تیم سیرجان شدیم.

او در واکنش به گفته پیمان اکبری، سرمربی پیکان که بازیکنان پیکان از اسم بازیکنان سیرجان ترسیده‌اند گفت: ترس یک مساله درونی است و باید از تک تک بازیکنان سوال کرد اما سیرجان بازیکنان باکیفیتی دارد که اکثرشان بازیکنان ملی‌پوش ما هستند و مقابل این تیم باید با ۱۰۰ درصد تمرکز حاضر شد. ست اول و ست سوم  این کار را کردیم اما اواخر ست سوم تمرکزمان را از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم.

بهبودی در پاسخ به این سوال که بین تیم‌های باقی مانده کدام تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند بیان کرد: تیم فولاد شانس بیشتری دارد. بین شهداب وهرداری ارومیه  هر تیمی به فینال بیاید، فینالی جذاب خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم