Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@07:18:46 GMT

وقتی کاپیتان تیم‌ملی ژاوی را زد!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۸۱۹

وقتی کاپیتان تیم‌ملی ژاوی را زد!

کاپیتان تیم‌ملی در دوران حضور در قطر مقابل ستاره اسپانیایی بازی کرد.

به گزارش شریان نیوز،مسعود شجاعی در فصل که برای الغرافه قطر بازی می‌کرد شانس تقابل با ژاوی را در دو بازی رفت و برگشت به دست آورد. او و الغرافه مقابل السد صف آرایی کردند و البته موفق نبودند. این هم تصویری از تقابل مسعود و ژاوی که فصل آینده در بارسلونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی در این صحنه هرناندز را نقش بر زمین کرد.

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم

ده روسی از سختی های تقابل با بولونیا به خوبی آگاه است.

در آستانه دیدار آاس رم مقابل بولونیا در هفته ۳۳ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم برای افزایش شانس خود به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی مقابل رقیب مستقیم نیاز دارد.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

لوکاکو برای بازی با بولونیا دعوت نخواهد شد، او یک مشکل عضلانی جزئی دارد و جای نگرانی نیست. آبراهام یا آزمون به میدان خواهند رفت؛ آنها می توانند در کنار یکدیگر هم بازی کنند.

بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه به خاطر تیم فوق العاده ای که ساخته اند، تبریک می گویم. تقابل با آنها دشوار است.

من دوست دارم دیبالا را به عنوان یک 9 کاذب ببینم، گاهی اوقات به آن فکر می کنم. برای بازی با 9 کاذب مانند پائولو به بازیکنان بزرگی در پست وینگر نیاز دارید، بازیکنانی انفجاری. فعلا چنین بازیکنانی نداریم.

پلگرینی من را از نظر تاکتیکی شگفت زده می کند، من و کادرم فکر نمی کردیم او تا این حد باهوش باشد و از نظر ورزشی نیز او بازیکنی باورنکردنی است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی