Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ قرمزها می گوید تیمش در طول فصل هیچگاه جدیت خود را در تقابل با حریفان از دست نداده است. 

طرفداری - روز گذشته (11 جولای) دو تیم لیورپول و برنلی از چهارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. تک گل لیورپول را، اندی رابرتسون روی ضربه سری زیبا در دقیقه 34 به ثمر رساند اما گل او در دقیقه 69 توسط جی رودریگز پاسخ داده شد و بدین ترتیب مدافع اسکاتلندی قرمزها، نتوانست سه امتیاز بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، رابرتسون اما، پس از بازی در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد. مدافع چپ لیورپول در خصوص گلش در مقابل برنلی گفت: 

در طول دوران حرفه ایم، با ضربه سر موفق به گلزنی نشده بودم اما در نهایت این فصل این اتفاق دو مرتبه برایم افتاد. پاس خوبی را از جانب فابینیو دریافت کردم و در آن لحظه پیش خودم فکر کردم که توپ را با ضربه سر به سمت مخالف دروازه حریف هدایت کنم که خوشبختانه توپ همان مسیری را که می خواستم طی کرد. ترجیح می دهم با گل هایم به تیم در راه کسب 3 امتیاز کمک کنم که البته موفق شدیم 1 امتیاز کسب کنیم و از طرفی دیگر در شرایطی که قهرمانی را مسجل کرده ایم به این تساوی دست پیدا کردیم.

اندی آیا عادلانه است که بگوییم در طول فصل نمایش هایی به مراتب بدتر از نمایشتان در مقابل برنلی داشتید، اما موفق به کسب سه امتیاز شدید؟ 

بله صد در صد. ما به خصوص در نیمه اول بازی مقابل برنلی و در اوایل نیمه دوم، یعنی چیزی حدود 60 تا 70 دقیقه، بهتر از آن ها کار کردیم و حرکات فوق العاده ای را نیز پایه ریزی کردیم. شاید تنها ایراد وارد بر بازی ما در مقابل برنلی، می تواند عدم استفاده از فرصت هایمان باشد. وقتی با تیمی مانند برنلی بازی می کنید و نتیجه بازی 1 بر 0 باقی می ماند، آن ها به این فکر می کنند که می توانند روی یک ضربه شروع مجدد یا یک ارسال، کار را به تساوی بکشانند که متاسفانه این اتفاق برای ما نیز رخ داد و آن ها کار را به تساوی کشیدند. ما در طول این فصل با ارائه نمایش هایی به مراتب بدتر از چیزی که در مقابل برنلی به نمایش گذاشتیم، موفق به کسب سه امتیاز شدیم و از نظر من تنها نکته منفی بازی امروز ما، عدم استفاده از فرصت هایمان در مقابل دروازه آن ها بود. با این حال به برنلی نیز احترام می گذاریم. آن ها تیم فوق العاده ای هستند و من از عملکردشان لذت می برم. آن ها سرمربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و به همین دلیل است که جزو 10 تیم بالای جدول هستند. حفظ ثبات کار سختی است ولی برنلی سال گذشته موفق شد در لیگ برتر انگلیس بماند و امسال برای کسب سهمیه اروپا تلاش می کند. آن ها در این بازی از شانس خود استفاده کردند و موفق به گلزنی شدند. از کسب تساوی ناراحتیم اما نمی شود کاری کرد. 

آیا وقتی به شدت بر جریان بازی مسلط هستید در بحث جدیت دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که موقعیت های گل پشت سر هم ایجاد خواهند شد؟ 

بله متاسفانه در بازی مقابل برنلی این اتفاق افتاد و این بدترین کاری بود که می توانستیم بکنیم اما اگر در شرایطی که مطرح کردید، جدیتمان را از دست می دادیم، اکنون قهرمان لیگ برتر انگلیس نبودیم. ما در تمام بازی های فصل، بی رحمانه و جدی بازی کردیم. وقتی مردم فکر می کردند که شکست خوردیم و کارمان تمام شده است، مانند کاری که در بازی مقابل استون ویلا کردیم، بازی را به نفع خودمان تغییر می دادیم و وقتی با نتیجه 1 بر 0 پیش می افتادیم، گل های دوم و سوم و چهارم را نیز به ثمر می رساندیم. به خاطر همین روحیه است که اکنون بالاتر از همه تیم های لیگ جزیزه ایستاده ایم و اختلاف امتیاز ما با تیم های دیگر نشان می دهد که هیچ تیمی به اندازه ما، جدیت و استمرار نداشته است. امروز اما، شاید کمی این روحیه را کنار گذاشتیم و این بدترین کاری است که می توانیم بکنیم. ما باید با هر فرصتی که در طول بازی به دست می آوریم، مانند آخرین فرصتی که به دست خواهیم آورد، رفتار کنیم. فکر می کنم می توانستیم در صورت استفاده از فرصت هایمان در نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 یا 3 بر 0 به رختکن برویم. می توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما باید به مسیر خود ادامه دهیم و در بازی های بعدی موقعیت های بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و در مقابل دروازه دقت بیشتری داشته باشیم. 

با وجود این که قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس قطعی شده است، میل و اشتیاق به پیروزی در بازی تیم در مقابل برنلی نیز مشهود بود. چه توضیحی در این خصوص دارید؟ 

بعضی از کسانی که از شرایط درونی تیم خبر ندارند از ما می پرسند: "آیا انگیزه ای برای ادامه بازی ها دارید؟" با این حال، آن ها به خوبی مربی و بازیکنان تیم را نمی شناسند و باید به این نکته توجه کنند که پوشیدن این پیراهن، مسئولیت بزرگی است. بله در مقابل منچسترسیتی شکست سنگینی را متحمل شدیم اما این اتفاق ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید و مشکل از انگیزه ما نبود. ما طوری وارد زمین می شویم که انگار هنوز قهرمانی امان قطعی نشده است. به خوبی برای بازی آماده می شویم و با نهایت توان بازی می کنیم. امروز می توانستیم بازی را با نتیجه 3 بر 1 یا 4 بر 1 تمام کنیم و به راحتی برنده شویم اما فوتبال همین است. ما در اکثر بازی ها از شانس هایمان استفاده کردیم اما در این بازی موفق به این کار نشدیم. البته خوشحالیم که بعد از مسجل شدن قهرمانی در لیگ برتر، چنین بدشانسی هایی نصیبمان می شود اما هیچوقت دوست نداریم به خصوص در آنفیلد، امتیاز از دست بدهیم و پس از این بازی متوجه نقاط ضعفی شدیم که نیاز داریم تا بر روی آن ها کار کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که در دیدار مقابل استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، به خوبی توانست در مسوولیتی که سعید دقیقی به وی محول کرده بود موفق عمل کند و زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت. او البته شانس این را داشت تا زمینه ساز گل تساوی تیمش در بازگشتی رویایی نیز لقب گیرد که در نهایت به آن نرسیدند.

فراز امامعلی درباره بازی مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: خب بازی سختی بود. استقلال از صدر عقب افتاده بود و با حمایت هوادارانش به دنبال کسب نتیجه و بازگشت دوباره به رتبه اول بود. ما قطعا روز خوب‌مان همانطور که آقای دقیقی و دیگر اعضای کادرفنی گفتند نبود. ما نمایش موفقی مقابل تمامی تیم‌های بالانشین داشتیم. در نهایت در دقایق کوتاهی توانستیم دو گل بزنیم و حتی شانس این را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم.

مهاجم شمس آذر با اشاره به وقفه بازی بعد از گل دوم این تیم گفت: من اسم آن را تجربه نمی‌گذارم. شما دقت کنید تیم ما حتی پیش از دریافت گل‌ها هم یک ثانیه اتلاف وقت نداشت. حتی دروازه‌بان ما در جو استادیوم آزادی هم خیلی زود بازی را به جریان می‌انداخت. دو گل به ثمر رساندیم و شانس این را داشتیم که گل تساوی را به ثمر برسانیم اما آن وقفه چند دقیقه‌ای... بهتر است درباره‌‎اش حرف نزنم. در فوتبال روز دنیا هم بازی تاخیری و حفظ نتیجه با مالکیت و نمایش فوتبالی به اجرا در می‌آید.

فراز امامعلی درباره گل دوم تیمش و شادی گلی که داشت گفت: من همان موقع توضیح دادم. هیچ بحث و کری ای با استقلال و هوادارانش نداشتم. در تیم ما با حضور آقای شهاب زندی و سعید دقیقی بحث اول همیشه احترام به رقباست.

مهاجم شمس آذر درباره صحنه برخورد ثانیه پایانی بازی و اعتقادی که به پنالتی داشت نیز گفت: اولا که نمی‌شود درباره داوری حرف زد. بعد هم که کارشناسان محترم درباره این صحنه نظر داده‌اند و خواهند داد. الان بگویم پنالتی بود یا نبود چه فایده‌ای دارد. امیدوارم اتفاقات بهتری در انتظار ما باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد