Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:29:03 GMT

اعلام نتایج کنکور سال 1375 (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۸۹۵

اعلام نتایج کنکور سال 1375 (عکس)

لینک کوتاه: asriran.com/0035mp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص صعود پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر و چشم انتظاری این تیم برای توقف استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: پرسپولیس اصلاً نباید به نتایج تیم‌های دیگر توجهی کند. روند رو به رشدی که از نیم‌فصل دوم آغاز شده، هفته به هفته ادامه پیدا کند در پایان فصل منجر به قهرمانی می‌شود. هواداران هم از شیوه و نتیجه بازی‌ها راضی هستند. وقتی ۳ امتیاز هر بازی به دست می‌آید راه برای تکرار قهرمانی باز است. این روند قطع نشود قهرمانی در آخر فصل نصیب پرسپولیس می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: صنعت نفت شرایط بحرانی دارد و این فصل چند بار سرمربی این تیم تغییر کرده است. این تیم نیاز به پیروزی دارد و از طرفی دیگر، ترس از باختن باعث می‌شود استرس بیشتری داشته باشد. آنها مقابل سپاهان برنده شدند، اما دو بازی متوالی را برابر استقلال خوزستان و پرسپولیس واگذار کردند. تلاش کردند تا در بازی با پرسپولیس بازنده نباشند، اما توانایی چنین کاری را نداشتند و در نهایت شرایط برای بقای صنعت نفت در لیگ برتر خیلی سخت‌تر شد. در این سال‌ها به تیم‌های پرطرفداری مثل صنعت نفت خیلی توجه نشده است. نساجی مازندران هم چنین وضعیتی دارد و این تیم پر هوادار در خطر سقوط است. جالب اینکه استقلال خوزستان و فولادخوزستان هم در رده‌های پایین جدول قرار دارند و احتمال دارد در خطر سقوط قرار بگیرند.  

منافی درباره اینکه امیررضا رفیعی چهارمین بازی متوالی را درون دروازه پرسپولیس با کلین شیت به پایان رساند، عنوان کرد: کل تیم خوب بازی می‌کند و مسلماً خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشته است. اینکه توپ خیلی کم روی دروازه رفیعی آمد به خاطر عملکرد خوب کل تیم بود. خطوط حمله و میانی پرسپولیس ان قدر خوب کار می‌کنند که موقعیت به حریفان داده نمی‌شود. رفیعی برای آینده حرف‌های زیادی برای گرفتن خواهد داشت و اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده است. چهار بازی گل نخوردن در پرسپولیس شاهکار است و رفیعی باید قدر خود را بداند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید