Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برگزاری مراسم عزا و عروسی با هدف مقابله با شیوع کرونا در برخی مناطق خراسان رضوی ممنوع شده است. - اخبار استانها -

حامد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: مهمترین عامل شیوع کرونا مربوط به مراودات اجتماعی است و باید در کنار الزام کارکنان و ارباب رجوع ادارات به استفاده از ماسک این مسئله در واحدهای صنفی هم اجباری شود و در کنار متصدیان صنوف، با فرهنگ‌سازی مناسب مشتریان آنها هم موظف به استفاده از ماسک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تالارها و باغ تالارهای گناباد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روز شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و برگزاری مجالس اعم از عروسی و عزا در منازل هم ممنوع است.

فرماندار گناباد بیان کرد: بر اساس محددیت‌های قبلی قرار بود تالارها و باغ تالارها با یک سوم ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبادرت به برگزاری مجالس کنند اما این امر را رعایت نکردند و هر زمان که مجالس عروسی و عزا برگزار شد، شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس بودیم.

پایان تیر؛ آخرین مهلت کسب‌وکارهای کوچک برای استفاده از تسهیلات کروناییاوج گرفتن مجدد ‌کرونا در استان فارس / 31 نفر از پرسنل اورژانس ‌به کووید 19 ‌مبتلا شدندمشمولان وام کرونا در سیستان و بلوچستان از طریق سامانه «کارا» نام‌نویسی کنند

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اختیارات دانشگاه علوم پزشکی برای برخورد با بخش‌هایی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره بیندازند،  افزایش یافت و باید با هم افزایی و انسجام بخشی بین ادارات و رفع خلاء های قانونی برای پیشگیری و مقابله با کرونا، اثر بخشی این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: از ابتدای کرونا تاکنون 26 نفر فوتی داشته ایم و هم اکنون 31 نفر نیز در بیمارستان علامه بهلول گناباد نیز بستری می باشند.

در فیلم زیر شاهد گفتگوی حامد قربانی فرماندار گناباد با دوربین خبرگزاری تسنیم می باشید:

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT16 بیشتر بخوانید... دانشجویان کرونایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بهبود یافتند هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان استان ایلام گزارش نشده است از گوشه و کنار آذربایجان ‌غربی|۷۹ درصد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌غربی دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هشت درصدی بازدید‌های نوروزی از شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رنجبر گفت: تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۵ هزار نفر از بنا‌های تاریخی و فرهنگی بافق بازدید کردند.   او افزود: آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و نوروزگاه‌های سطح شهرستان به ۹۵ هزار نفر رسیده است.   رنجبر بیان کرد: آمار اسکان نسبت به سال گذشته افزایش نداشته در حالیکه آمار بازدید‌ها حدود هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.   گفتنی است امسال در ایام نوروز بیش از ۱۵ نوروزگاه شهری و روستایی در شهرستان بافق فعال هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افزایش آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • افزایش هشت درصدی بازدید‌های نوروزی از شهرستان بافق