Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به اقدام اخیر مجلس سنای شیلی در مخالفت با طرح الحاق کرانه باختری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اقدام اخیر مجلس سنای شیلی در مخالفت با طرح الحاق و درخواست آن از دولت برای تحریم تمامی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی، ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم در ادامه یادآور شد: تمامی دولت ها می بایست مواضع شفاهی خود در مخالفت با اقدامات استعمارگرایانه رژیم صهیونیستی را به گام های عملی تبدیل کنند که تحریم اشغالگرایان می‌تواند یکی از این گام ها باشد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهار داشت: مخالفت ها با رفتارهای استعمارگرایانه رژیم صهیونیستی نشانگر انزوای بیشتر این رژیم و متحدان آن ازجمله ایالات متحده آمریکا است.

کد خبر 4971967

منبع: مهر

کلیدواژه: حازم قاسم جنبش حماس فلسطین ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی ایران فلسطین سوریه روسیه دونالد ترامپ افغانستان ترکیه امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه صهیونیستی کان به نقل از یک منبع برجسته در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گزارش داد که اگر جنگ در نوار غزه ادامه پیدا کند کابینه این رژیم چاره‌ای جز افزایش مالیات‌ها نخواهد داشت.

این منبع اضافه کرد که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک برای پوشش دادن هزینه‌های جنگ علیه نوار غزه مالیات‌ها را افزایش می‌دهد.

شبکه صهیونیستی کان همچنین به تشدید موج لغو پروازها به اراضی اشغالی اشاره کرد و گزارش داد: شرکت‌های هواپیمایی از توقف پروازهای خود خبر داده اند و بخشی از آنها اعلام کرده اند که طی ماه‌های آتی به فرودگاه بن گوریون بازنخواهند گشت.

پیش از این برای سومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، مؤسسات اعتباری اقدام به کاهش رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی کردند. این بار مؤسسه اعتبارسنجی بین‌المللی «استاندارد اند پورز» در گزارشی رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داد.

در گزارش این مؤسسه آمریکایی دلیل این کاهش رتبه «خطرات فزاینده همراه با چشم‌انداز منفی» ذکر شده است. در این گزارش همچنین آمده است: انتظار می‌رود که کسری بودجه در تل آویو به دلیل خطرات ژئوپلیتیکی به ۸ درصد تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

مؤسسات رتبه‌بندی اعتباری مودیز و فیچ نیز تاکنون از زمان آغاز جنگ غزه ۲ بار رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داده‌اند.

پیشتر نیز رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون مجبور به فروش سه میلیارد دلار اوراق خزانه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

کد خبر 6084098

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • موج افزایش قیمت دلار فروکش کرد؟
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی