Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:53:12 GMT

آقای ابراهیم فیاض شما چرا؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۰۲۷

آقای ابراهیم فیاض شما چرا؟

گروه سیاسی فردا: هنوز زمان زیادی از آغاز به‌کار مجلس نگذشته که اصلاح‌طلبان عملیات تخریبی خود را علیه نهاد قانون‌گذاری آغاز کرده‌اند. یک‌روز با تقطیع و نشر اخبار جعلی درباره رئیس‌مجلس و روز دیگر با انتشار اخبار نادرست درخصوص رویکرد و کلیت مجلس عملیات روانی می‌کنند.
در جدیدترین دراین مورد روزنامه اصلاح‌طلب «اعتماد» به سراغ ابراهیم فیاض، جامعه‌شناس رفته‌ است و از او درباره مجلس جدید، نمایندگان و رئیس‌مجلس سوالاتی را پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اظهارات آقای فیاض درحالی بیان شده است که محمدباقر قالیباف در دوره انتخابات مجلس رویکرد اصلی خود را استفاده از جوانان در مجلس جدید عنوان کرده بود. او در زمان نگارش و تهیه لیست تهران تمام تلاشش را کرد تا تعداد بیشتری از جوانان وارد مجلس جدید شوند و در واقع براي عملي شدن ايده جوان گرايي برگرفته از گام دوم مدنظر رهبري تلاش كرد. بر همين مبنا تحليل او مبني بر اختلاف جوانان با قاليباف اشتباه و نادرست است. نحوه تعامل جوانان در مجلس با قاليباف هم دقيقا در تناقض با سخنان فياض است.
اکنون نکته اساسی این است که آقای فیاض چرا این سخنان را مطرح کرده است؟ به‌نظر می‌رسد او که استاد شناخته‌شده دانشگاه است احتمالا اطلاع از رویکرد و نظریات آقای قالیباف درباره جوانان به خصوص در انتخابات مجلس نداشته است. بهتر است آقای ابراهیم فیاض با نگاهی به میزان بهره‌گیری تخریب‌گران مجلس جدید از سخنان او مراقبت بیشتری داشته باشد تا در دام عملیات روانی آنها نیفتد.
تحليل هاي او درباره دولت آينده هم داراي معايب و نقص هاي فراوان است كه بيشتر خوشايند اصلاح طلبان است تا همخوان با واقعيت.همان گونه كه تحليل او از مجلس يازدهم و بي هويت خطاب كردن آن اتهام و شعار سياسي است تا تحليل و حاكي از هيجان زدگي و عجله آقاي فياض. كه البته قبل از اين موارد مشابه كم نداشته.

منبع: فردا

کلیدواژه: ابراهیم فیاض مجلس مجلس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است