Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر با ابراز امیدواری درباره حضور هوادارن اعلام کرده‌اند که تمام تلاش خود را برای حضور تماشاگران به کار خواهند بست.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت های ورزشی، اسنوکر از جمله ورزش هایی بود که با توجه به شیوع این بیماری پشت در های بسته پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لیگ قهرمانان اسنوکر به عنوان اولین ورزش در بریتانیا بعد از شیوع کرونا شروع شد و با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

بعد از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بدون وجود هیچ مشکل قرار شد مسابقات قهرمانی جهان با ۱۴۴ بازیکن برگزار شود. مسئولان برگزاری این مسابقات امیدوارند که این رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار شود. دولت انگلستان تاکنون طبق پروتکل های بهداشتی اجازه برگزاری این مسابقات پشت در های بسته را به مسئولان تورجهانی اسنوکر داده است. طبق رایزنی‌های انجام شده در صورت تغییر پروتکل های بهداشتی توسط کشور انگلستان عده ی کمی از هواداران اسنوکر می‌توانند با رعایت تمام نکات بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی در بزرگ‌ترین مسابقات اسنوکر حضور داشته باشند.  

مسئول برگزاری این مسابقات اعلام کرده است که در صورت برگزاری این رقابت ها نکات بهداشتی متعددی را طراحی کرده اند که هوادارن باید قبل از حضور در محل برگزاری این مسابقه آنان را رعایت کنند.

باتوجه به این که بلیط این مسابقات از قبل پیش فروش شده است مسئولین این مسابقات اعلام کرده اند که در صورت برگزاری این مسابقات با حضور هوادارن ، اشخاصی که مایل نیستند در این مسابقات به عنوان تماشاگر حضور داشته باشند می توانند بلیط های خود را برگردانده و تمامی هزینه خود را دریافت کنند.

همچنین مسئولان برگزاری این مسابقات تاکید داشته که بالاترین اولویت آنان سلامتی هواداران و بازیکنان است و در تلاش هستند که هواداران در این مسابقات با رعایت نکات بهداشتی حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است که مرحله مقدماتی این مسابقات از ۳۱ تیر پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر برگزاری این مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل